Ailesi tarafından hayatı elinden alınan kaç kişi var?

evet benimde hayatım elimden alındı belki ölmedim ama ölmek isteyecek kadar acı cektim herkesin sınaması farklı benim sınamamda küçük yaştan beri babaannemde kalıp annesi tarafından bırakılan ve babasıyla aynı binada olup babasını düzgün görmeyen annesinin gidip üstüne evlenmesi ve babası ölünce yanına alması + hayatı dahada zehir etmesi, küçükken seni nasılda bıraktım yine bırakırım demesi. okuldan alıp kapiya bile salmaması sürekli tehtitler savurup üstüne şiddet uygulaması her türlü şiddeti gördüm o yüzden her zaman kendimi öldürmek istedim ama şeytana uymak istemedim her gece ağladım her kavgada ve eşiyle ettiği her kavgadada hep arada kaldım hep onu savundum anne bile demek istemezken bakarken gözümden nefret çıksa bile her zaman arkasında durdum peki ben ne istedim iyi bi anne olmasını hayatı zindan etmesini değil nefes alamıycak hale geldim kafamda sürekli farklı şeyler vardı acaba oda mı iyi değil, oda mı kurtulmak istiyo bu hayattan türlü türlü şey düşündüm ve bi gün yine kavga olduğunda ben balkonda ağlarken yanıma geldi senden bıktım dedim benmi senin annenim sen mi benim annemsin dedim yeter anne yapma anne demekten bıktım dedim o halime o bile üzüldü anlatırken yutkunamıyorum yaşarken düşünmek zor olsa gerek ama evet yaşadım. hayatımın devamını merakla bekliyorum belkide kalmayan devamını. herkese iyi geceler dilerim 🥲❤️
Ailesi tarafından hayatı elinden alınan kaç kişi var?
Cevapla