Ailem ilerde onlarla kalmamı istiyor? Ben uzaklaşmak istiyorum? Ne yapacağım?

Ailem beni özelde yari burslu okutuyor. İlerde eczane acmamı istiyorlar. Onların yanında. Ama ben ailemle kalmak istemiyorum. Mutlu degilim onlarlayken. Özgüvenim çok düşük onlarlayken. Okuduğum şehirde çok mutluydum, huzurum vardı. Çok iyi hissediyordum ordayken. Çok baskıcı bir ailem var. Napacağım ben? Emekleri var üstümde diye de yok diyemem

Ailem ilerde onlarla kalmamı istiyor? Ben uzaklaşmak istiyorum? Ne yapacağım?
Cevapla