En yakın arkadaşım yeni evlendi, bugün 2. gün. Ne zaman halini hatrını sormak için mesaj atmam uygun olur?

Düğününde moralı bozuktu, nasılsın diye sormak istiyorum ama daha evliliğinin 2ci günü olduğu için ayıp mı olur acaba? Kız kocasıyla başbaşayken rahatsız olmasın. Ama halini hatrını sormazsam da ayıp olur gibi geliyor
En yakın arkadaşım yeni evlendi, bugün 2. gün. Ne zaman halini hatrını sormak için mesaj atmam uygun olur?
Cevapla