Öncelikle 18 yaşında erkeğim babam vefat etti 7sene öncesi şimdi lise bitti benim mezunum geçen sene yks girdim isteğidim puan tutmadı 200 aldiydim beden öğretmeni olmak istiyorum hem yetenek sınavı hemde normal sınav girmem gerekiyor o yüzden besyo kursuna katıldım ama annem dayım teyzem dedem filan okumama karşılar ama ben okumak istiyorum kendimi kurtarmak istiyorum sırf babam yok diye baskı yapıyorlar zaten ne oluyorsa babasizliktan oluyor zaten kazanamazsam işte çalışıp para biriktirip dükkan acicam ama en önde öğretmenlik araba almami karşılar okumami karşılar arkadaşlarla bir yere gitcen otur oturduğun yerde diyorlar giyime tarzima kızıyorlar yani anlayacağınız aile baskısı yeminle kendimi arabanin önüne atlayasım var
Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim?
Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer