Sizce erkekler takı konusunda haklı mı?

Eskiden erkek tarafının erkeğe taktiği erkeğin kadın tarafının kadına taktığı kadınındı. Şimdi anayasaya göre düğün de takılan tüm takılar kadına aitttir, şartı geldi. Bu yüzden hiçbir erkek, evlenirken kızlar için takı almıyor. Sizce bu doğru mu?

Sizce erkekler takı konusunda haklı mı?
Cevapla