Tıbbi sekreterlik sertifikam ile 3 yıl devlette çalışırsam kadroya girebiliyor muşum?

Bu bahsedilen memurluk kadrosu mu? Eğer öyleyse üniversite okuyup kpss ye girmeme gerek yok değil mii?
Tıbbi sekreterlik sertifikam ile 3 yıl devlette çalışırsam kadroya girebiliyor muşum?
Cevapla