öncelikle belirteyim SADECE UYUMAK İÇİN geliyor başka şeyler yaşanmayacak. önce oturur çay kahve sohbet muhabbet sonra da yavaştan uyuruz yarın işimiz gücümüz var zaten.
bir kahve yaparım, yanına çikolata falan koyarım, isterse sonrasında film izler cips kola yaparız diye düşündüm. misafirperverlik adına başka yapılabilecek bir şey var mı sizce?
bir kahve yaparım, yanına çikolata falan koyarım, isterse sonrasında film izler cips kola yaparız diye düşündüm. misafirperverlik adına başka yapılabilecek bir şey var mı sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Eski sevgilinin sana kalmaya gelmesi normal yani öyle mi?
bizim için öyle aramız hala iyi muhabbetimiz iyi sadece duygusal olarak pek bağlanamadık o kadar
Ama normal olmamalı. Bu sadece onun için değil. Hiçbi erkeğin sende kalması normal olmamalı. Yanlış anlama lütfen. Seni herhangi bişeyle kınadığım, suçladığım yanda herhangi bi imada bulunuyorum, asla da yapmam. Sadece kendi güvenliğin için böyle olmalı diyorum. Allah korusun ama biliyosun ki kötü şeyler yaşanabiliyo maalesef..
teşekkürler peki sorumun cevabı?
Sorunun cevabı için yapacaklarının yeterli olacağını düşünüyorum. Elinden geleni yapıyosun zaten. Daha ne olacak ki? 😊
teşekkür ederim o zamab
Rica ederim, iyi günler 😊
Gidecek yeri mi yok sen ne alaka?
canımız öyle istedi bu kısmı sizi ilgilendirmiyor ilgilenecekseniz sorduğum soruyla ilgilenin
Herkes aynı soruyu sormuş
Sence anormal olan bizmiyiz siz mi?
of seninle tartışmayacağım teyE
teyze
Eski sevgili ile neden görüşür bı insan
seni ilgilendirmez sorduğum soruyla ilgilen sen illa ilgileneceksen
Canım istiyor diyemiyorsun di mi
canım istiyor veya istemiyor bundan sana ne?
puhahah bunu 1130 kız takip eden bir ab*zan mı söylüyor elinde olsa hepsini götürürsün ama elinde değil işte 😉
Takip etmek soru çeşitli görmek için işte ne anlarsin6sen hala eski sevgili peşinde koşan birisin 😅😅
evet uyumak icin gelir
evet öyle. sorumun cevabı?
uyumaz
sorum bu değil yalnız.
Nereye geliyor
evime
Hangi il
ne alaka bu sorduğum soruyla?
Kalacak başka yeri mi yok
birlikte kalmak istedik neden gerdi bu sizi bu kadar?
Ben de eski sevgilimde kalmayı düşünüyorum da sıkıntı yapar mı acaba
sorumu cevaplayın beyefendi
Ayrılalı ne kadar oldu. cevaplayacam
2 ay ama hep normal konuşmaya devam ettik yani arkadaş olarak sürdürmeye karar verdik
Beraber yürüyüş yapın gece. peki f*ck body şeklinde mi olacaksiniz artik
hayır ne alaka arkadaş diyoruz arkadaş. SADECE UYUMAK diyorum dediğinden olsak sadece uyumayız değil mi?
Merve sen misin? Oyun mu oynuyorsun kızım benle
iyi günler abicim
Kesinlikle
evet öyle her erkeği kendin gibi sanman normal. sorumun cevabı?
Çok sizin söylemiş olduğunuz gibi bitecek değil sanki gün
Bitmez yazar mısınız sonucu merek Ediyorum
her erkeği kendin gibi sanıyorsun sanırım ama biz bunu daha önce de yaptık. gerçekten öyle biri. senin gibi değil yani
Yorumumu ne hakla siliyorsun?
sen ne hakla soruma yorum yapıyorsun asıl ak kezb*nı
daha ne yapacaksın
tamam o zaman teşekkür ederim