Siz kiminle yürüdüğünüze dikkat ediyor musunuz?

Eskiler, "Sohbette insibağ (huy aktarımı) vardır.” derdi.

Bu yüzden birinin kendisi iyi ama çevresi kötü olamaz. Bu tabiata aykırı.

İnsan kiminle yürüyorsa ona dönüşüyor. Bazen yavaş yavaş, bazen bir anda. Bu yüzden kiminle yürüdüğüne dikkat et. Zamanla ona dönüşeceksin..

Siz kiminle yürüdüğünüze dikkat ediyor musunuz?
Siz kiminle yürüdüğünüze dikkat ediyor musunuz?
Cevapla