1 haziranda iş yerinde sezonu kapattırıyorum 1 eylüle kadar tatil ☺️

ben turkiyede 3 ay kalacağım şimdi ben telefonumun için 6091 lira ödemem mi gerekli?
1 haziranda iş yerinde sezonu kapattırıyorum 1 eylüle kadar tatil ☺️

ben turkiyede 3 ay kalacağım şimdi ben telefonumun için 6091 lira ödemem mi gerekli?
Ödemene gerek yok her sene kayıtsız 4ay kadar kullanabilirsin
Cevap
3Cevap
Bu şey için geçerli. Dışarıdan telefon alanlar için
Telefonu Türkiye’den almadım ki. Belçika’dan aldım
Gerek yok buna burada çok uzun süre kalmayacağin için problem olmaz
Hattın yabancı ise hayır.
Hattımı buradan Vodafone bayiden aldım şimdi sorun olmaz dimi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar