18 yaşıma yeni girdim, ailem hakkımda kayıp ihbarı yapsa sıkıntı çıkar mı (detayı okuyun lütfen)?

ailemden gördüğüm şiddete artık dayanamıyorum, burada yaşayacağıma sokakta açlıktan, soğuktan ölürüm daha iyi. Evi terk ettiğimde kayıp ihbarı oluşturursalar ne olur? Beni alıp da ve geri götürürler mi?

18 yaşıma yeni girdim, ailem hakkımda kayıp ihbarı yapsa sıkıntı çıkar mı (detayı okuyun lütfen)?
Cevapla