Ailem ben üniversiteye gidince kendilerinin de yanımda gelip orada ev tutup hep birlikte oturacağımızı söylüyor ne yapacağım?

Sizce yalan mı yoksa doğru mu sizlere de böyle söylediler mi yaptılar mı yoksa öylesine söyleyip dalga mı geçiyorlar yapmicaklar mı?

Ya aslında gelmelerini istemememin sebebi ben bu zamana kadar hiç tek kalmadım hep ailem yanımdaydı o yüzden hiçbir zorluğa gelemiyorum alıştırmadılar çünkü bana bunu her daim yanımdalardı ben hiç tanımadığım insanlarla bile bu sene dershaneye gidince biraz insan arasına karışınca öğrendim bu hiç iyi bir şey değil o yüzden istemiyorum bir tek kaliyim hayattaki zorluklarla başa çıkmayı öğreniyim gerekirse iş gerçekten ciddileşirse annemler ciddi ciddi böyle bir şey yapmaya hazırlanırlarsa ev bakmaya falan başlarlarsa bu konuyu annemle konuşacam.

Ailem ben üniversiteye gidince kendilerinin de yanımda gelip orada ev tutup hep birlikte oturacağımızı söylüyor ne yapacağım?
Cevapla