Ülkenin durumu hakkında neler düşünüyorsunuz sizce seçimden sonra neler olacak?

Bir kere ekonominin değişeceğini hiç sanmıyorum, tarım zaten hep kâr payında ilerliyor mağazalar desen kdv oranına pay düşüyor yine aynı şekilde pazar market soğan patates bari biraz düşse insanlar akşam ne yapacağız ne alıcaz derdine düşmez, her şey ateş pahası askeri ücrete zam diye diye ekonomiyi bitirdi ithalat ihracat zaten artık çok düşük sektörde sonumuz hâyır olsun 🤦‍♀️🙎‍♀️
Ülkenin durumu hakkında neler düşünüyorsunuz sizce seçimden sonra neler olacak?
Cevapla