Ailemden ayrılmak için sırf durumu iyi diye beğenmediğim biriyle evleneceğim. Pişman olur muyum?

Ailem bana şiddet uyguluyor baskı kuruyor o yüzden tipini beğenmediğim sırf durumu iyi diye biriyle evlenicem. Pişman olur muyum? Benden 10-11 yaş da büyük. Yanıma yakışmıyor tipini beğenmiyorum ama karakteri düzgün biri.
Cevabımı bildirsem hemen gelip istiyecek o derece. Pişman olur muyum?

Ailemden ayrılmak için sırf durumu iyi diye beğenmediğim biriyle evleneceğim. Pişman olur muyum?
Cevapla