Ben gitmem buraya aidim çünkü
Bir dk bile düşünmem
Gitmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben gitmem buraya aidim çünkü
Kendi Ülkesi kendi toprakları dedesinin değerleri ile kavgalı bir mankurt değilim. Diğer ülkelerde güneş ne daha parlak ne de çimler daha yeşil. Her ülkenin kendine has birtakım sıkıntıları var. Ben kendi ülkemden memnunum. Her şey çok pahalı yeaeaea diye havlayanlar; enflasyonun Recep Tayyip Erdoğan ile başlamadığını öğrenseler iyi ederler. Enflasyon fakirden zengine sermaye transferidir ve cumhuriyetin kuruluşu ile yaşıttır bu topraklarda. Cumhuriyeti kim kurduysa sermayenin de kimde toplanacağına onlar karar verdi. Enflasyon ile sermaye birilerinin elinde toplanıyor sürekli. Kimin elinde toplandığını öğrenmek istiyorsanız Cumhuriyeti kimin kurduğuna bakın... Tabi resmi tarihin masallarindan ayıkmış bir beyinle...
Cevap
23Cevap
Bir dk bile düşünmem
imkanım var olmasına var ama yabancı dilim artık eskisi kadar iyi değil o yüzden yurt dışına gidemiyorum gitmek istesem bile
Dil kursları var, maddi durumun varsa oraya da gidebilirsin. Zaten B1 seviyeye gelsen günlük konuşma için yeterli, gerisini de orada geliştirebilirsin.
Ömür boyu yaşayabilir miyim bilmiyorum ama hayatımın bir döneminde böyle bir şey deneyimlemek istiyorum açıkcası
Gitmem insanın vatanı gibisi yok cidden gidince anlıyorsunuz
Kıymetini bilmezsen evet
Ülke zaten git gide melesleşiyor, ben ar*p melez * doğduğu bir ortamda çocuk büyütmek istemem, üstelik eğitimi de çok daha iyi yurt dışının.
Kültürlerini görmeyi isterim o havayı anlatacak biri lazım tabi
Gitmek istemem. O kadar soruna rağmen ülkemi seviyorum başka bir ülkede yaşayabileceğimi sanmıyorum.
Eve bile uğramam hazırlanmak için direk çekip giderim
Hiç yurtta yaşamadım üniversiteye gitseydim olurdu ama ben hep yurt dışında yaşadım
Bir müddetliğine çıkmak isterdim. Ama bir ayağım burada kalırdı çünkü tanıdıklarım burada.
4 mevsim bahar olan
refah düzeyi yüksek olan bir yerde yaşardım
İmkanım olsa bizi bu hale getirenleri yurt dışına yollardım
belki... bazı balkan ülkelerini gezmiştim gidersem oralara giderim ama Türkiye baya güzel
tatile olabilirde bilemiyorum kafam cok karışık :(
gitmezdim bir çok defa bu imkan olsa dahi gitmedim
RTE'nin gelip gelmemesine bağlı...
Bir dakika bile düşünmem tabiki.
Hayır ülkemi seviyorum ne işim var yurt dışında
götürürsen giderim.
Neresi olduğuna bağlı
Hiç düşünmem koşarak giderim
Türkiye de yaşamayı seviyorum.
Vatanını bırakan vatansız kalır gidenler
Bir dakika bile düşünmezdim
Bir İtalya alırım
Gelmemeye giderim.
GİtMELİSİN BENCE
Arkama bakmam
Hayır
Gidelim
Aynen 1 dk bile düşünmem
Pasaport bile çıkarttım gün sayıyorum
Giderdim.
Evet yaşardım
Bu yaz gidiyoruuum.
Yasiyorun Şu an
İllede memleketim
kesinlikle
Yaşarım tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?