Kalabalık çalışılan bir oda da herkese çıkarken iyi akşamlar- girerken günaydın demek gerekir mi sizce?

Kalabalık çalışılan bir oda da herkese çıkarken iyi akşamlar- girerken günaydın demek gerekir mi sizce?
Cevapla