İyi arkadaş olur.
Erkeklerden
Kızlardan
Oluyorda ne oluyor😏😏
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İyi arkadaş olur.
kızın halinden kız anlar erkeğin halinden erkek anlar 2 cinsiyetle de en iyi arkadaş olur bunda ayrımcılık yapılmaz kafa yapısına bağlı uyumluluğuna bağlı
Cevap
13Cevap
Kızlardan olur kızlara daha çok güvenirim
Kadınlar daha iyi dert dinliyo aga. ama iyisini çirkef olmayanını bulcan:)
Kendi hemcinsiyle divem de kadınlar kendi hemcinsleriylede anlaşsmıyorlar
Erkekler arkadaşlar konusunda daha sıcakkanlı ve samimi
Erkeklerin arkadaşlıkları daha samimi
Erkekler çünkü kızlarla kız kıza sohbet sıkıcı oluyor bazen ve kızlarla her konuda kıskançlık araya girebiliyor ama erkeklerle daha rahat daha samimi içten sohbet oluyor
Katılıyorum ama bazı kızlar şımarık oluyor oda hiç çekilmiyor
Buradaki erkekler cullaninca o kız kendini kaybediyor sanırım 😂
Erkek
karşı cinsten sadese güzel ilişki olur
Benim dünyamda kendi cinslerim.
Ne kızlardan mı erkeklerden mi?
Kızlarla daha iyi arkadaş olabiliyorum.
Bilmem hicbiri hayvanlar
insanının bir çok eksiğini karşı cins tamamlıyor
Aman en iyisi yanlizlik kafana göre takil
erkeklerden
Erkeklerden
İkiside
Erkekten
Kızlardan
Erkekler net.
Hiç birinden
Kedilerdenn 😻
İkisinden de oolmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?