Pics or didn't happen! :D
Tüylü bebelerinizin, çiçeklerinizin vs. fotolarını da paylaşın da günümüz şenlensin biraz.

Ben hergün pencereyi uyanınca açarım güneşin doğduğunu görünce zaten enerjim tavan yapıyor. Bahar gelince doğa uyanır her sabah gün açar biz kimiz ki yılgınlığa düşelim.
Ve hepsi bir arada yaşıyorlar




Sırası ile kangal Berduş Avusturalya çoban köpeği Latte İngiliz Setter Manolya Rottweiler şıklık
sokak kedisi Zilli

Reis var
Manitasi bile var reis'in
Cevap
7Cevap
Hayır maalesef ama hayattan zorla nefret ettirenler çok var.
Çocuklarım var sadece. Onlara sarıldığımda tüm derdim gitmiyor ama "iyi ki siz varsınız" diyorum çoğu zaman.
Tam çabam onların huzurla büyümesi için zaten.
Teşekkür ederim 💕
Iki tane kedim var.. birde atim. Mesela kedilerim eve gec saate girdigim zaman hemen ayaklarima dolanirlar.. en guzeli tv izlerken onlarda sagimda solumda tepemde olmalari.
Ben kendim de seviyorum. Zorla sevdiren yok. Rahat yeri bulmuş minnak 😊
Kedilerim, kuşlarım, köpeklerim var. İyi ki de varlar💜
Deli bunlar deli deli 😀😀
🤗🤗🤗😹
Ailem dışında yok olmaz da bi de bazen Allah inancı
Hayatı sevmiyorum ki.
Ben de üç renkli var😂
Yiaa❤
yemeğini verme bakalım yanında duracak mı
kendi paranla mı besliyorsun o kediyi
Var var 😊 tabiki.
Evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?