Ben bu ülkede gelecek göremiyorum. Siz görüyor musunuz?

Ben bir eşcinsel olarak mutsuz ve huzursuzum. Gerçekten bu ülkede benim savunmak zorunda olmadığım haklarımı dahi savunmak zorunda kalıyorum. Sadece yaşam hakkı istiyorum. Çok mu şey istiyorum? Diğer insanlara rahatsızlık vermeden dilediğim gibi davranayım istiyorum çok mu şey istiyorum. Kabul edin bu ülkede eşcinsellere birkaç küçük alan hariç yaşam hakkı verilmiyor. Ben Sakarya'da yaşıyorum yaşam hakkı falan yok. Her gün aynı rezalet ve aşağılanma.

Güncellemeler
+1 yıl
Dayı yazmışlar ahahahah
Ben bu ülkede gelecek göremiyorum. Siz görüyor musunuz?
Cevapla