Verdiğiniz sırları kullanan bir arkadaşınız oldu mu?

Merhaba Arkadaşlar. Ailemde 3 kişide aşırı derecede narsist. Netten tanıştığım kız arkadaşım Onunda ailesinin narsist olduğunu söyledi. Aynı şekilde kader yaşadığımızı söyledi bana. Bugün sırlarımı anlattığım kız arkadaşımı aradım.2 kere telefona cvp vermedi. Wattsapdan yazdım. Seni aradım dedim. Benim ağrılarım var dedi. Dedim ki gece çok kötü terledim dedim sıkıntıdan. Bana ailenin içinde kaybolacaksın ben sana mandala yap dedim. Niye dediklerimi yapmıyosun dedi. Emri vaki gibi. Birdaha bana asla yazma dedim engelledim her yerden arkadaşlar. Anlattıklarımı kullandı çok pişman oldum anlattığıma. Düşünceleriniz?

Verdiğiniz sırları kullanan bir arkadaşınız oldu mu?
Cevapla