Boyun kısa kötü duruyor diyen arkadaş ile ne yapılmalı?

162 boyum. Uzun değil evet ama ben memnunum yani. Arkadaşımda 175 falan.
Durduk yere, hiç konusu açılmamışken bana boyunu kısa kötü duruyor dedi.
Boyumdan memnunum diyince ama kötü duruyor diyip iğrenerek baktı.
İnsanlar neden böyle ya

Boyun kısa kötü duruyor diyen arkadaş ile ne yapılmalı?
Cevapla