Ölmek için yeterince güçlü nedenlerden biri değil mi?

ben 22yaşındayım çok şey yaşadım. ezildim, itildim , reddedildim, babamı zaten yok. Bir tane bile doğru düzgün arkdasim yok ailemle bile aram iyi değil. kimse beni sevmiyor. artık yaşama sevincimi kaybettim. keşke ölsem de kurtulsam diyorum. ya kanser olsam ya cinayete kurban gitsem bir şekilde ölsem diyorum. çevremdeki insanların mutlu olmasına katlanamıyorum. benim sahip olamadıklarıma sahip olmaları çok zoruma gidiyor. bu duruma daha fazla seyirci kalmak istemiyorum. en azından ölürüm de hiçbirşeyden haberim olmaz ve rahatlarım.

Ölmek için yeterince güçlü nedenlerden biri değil mi?
Cevapla