İnsanlarla iletişimde güclümüsünüz yoksa zayıfmısınız?
Çabuk iletişim kura biliyormusunuz?
İnsanlarla iletişimde güclümüsünüz yoksa zayıfmısınız?
Çabuk iletişim kura biliyormusunuz?
Güçlüyüm, sırf güçlü olduğum içinde başkalarıyla iletişime geçmek bile istemiyorum, çünkü hep anlmaya, dinlemeye çalışan ben oluyorum.. Aşırı anlayış gösterdikde de karşımdaki kişi tam tamına herşeyi bilen birisi gibi davranıyor, anlayış gösteren ben de hiçbir şey bilmeyen, anlamayan..., çünkü hep kendilerine konuşmalarına izin verdiğim için konuşmadığımı bilgisizlik gibi algılıyorlar, eskiden böyle bir şey yapmıyordum ama artık ortalama IQ üzerinden düşük olan hiç kimseyle muhatap olmamaya çalışıyorum..
Cevap
10Cevap
İletişimde söz ve davranışlarımızla çevremize temelde üç önemli mesaj veririz. İfadelerin kabul edilmesi, onaylanması ve en önemlisi değer verilmesi. Bu üç mesaj doğru ve etkili iletişim yollarının belirleyicisi olabilir. Ben hep bu yönde ilerleme sarfederim. Seviyeyı siz hesaplayın😂
Sıcak görüdüğüm kişiyle kurarım sıkıntı çekmem soğuk biriyle kurmaya çalışsada kurmam
güçlüydü ama artik eskisi gibi değil
Çok çabuk uyum sağlarım
Türk Telekom'un çekim gücü gibi zayıf.
10/10
Yüksek
8 :D
Kötü
Değişiyor
Bu aralar kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?