Sizce evlenmeden çocuk sahibi olmak mı yoksa Hiç çocuk sahibi olmamak mı hangisi daha çok yadırganır?

Genelde insanlar ve toplum çocuk doğuranları el üstünde tutuyor mesela Bahçeli evlenmemiş ve çocuğu olmamış bir adam olduğu için küçümseniyor ve adama ibiniiii diyip duruyorlar… Ya da bir kadın doğurgan değilse onun işi bitmiş diyorlar… Ama gayrimeşru çocuk bizim toplum için daha normal sanki…

Sizce evlenmeden çocuk sahibi olmak mı yoksa Hiç çocuk sahibi olmamak mı hangisi daha çok yadırganır?
Cevapla