Dayılara dayı deyince neden sinir oluyorlar?

Özellikle burada 30 40 yaşında dayı deyince sinir oluyor ne diyelim knk mı sana orta yaşlısın kabullen bunu dayısın artık değil mi
Güncellemeler
+1 yıl
10 15 sene sonra bizde dayı olucaz be
Dayılara dayı deyince neden sinir oluyorlar?
Cevapla