Merhaba. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki hayatımdaki hiçbir evreyi yaşayamadım. Çocukluk, ergenlik, gençlik ve hatta yetişkinlik. En büyük darbeyi ailemden yedim. Her türlü zorbalığa maruz kaldım. Şiddet, cinsel taciz vs. Sonra şu an evli olduğum adam ile tanıştım. Ve başta şartlarımı ortaya koydum. Ben onun aile ilişkilerine karışmam. Ancak ben sürekli birilerinin evine gitmeye de mecbur değilim ki bunu ona açıkça belirttim ve o da bunu kabul etti. Ben onun annesine ve babasına snne ve bava değil, teyze ve smca diye sesleniyorum. Bu zorlarına gidiyor. Ancak şunu da belirtmek isterim ki ne de olsa el kızıyım. Bir gün oğullarının bir kabahati olsa da yine ben suçlu olurum. Anamdan babamdan hayır görmedim sonuçta. Tim bunların yanında insanları kırmaktan da nefret ederim. İşte bu yüzden sınır çizmek istiyorum. Çünkü benimde kariyer hedeflerim var ve ömrümü aile içinde altın günlerinde ve mahalle dedikodularına harcamak istemiyorum. Bunun için ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca 27 yaşındayım. Yüksek Lisans öğrencisiyim ve yeni evliyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer