Ustelik cevremde acilabilecegim bir çevre değil, psikolojik baskının alasini yerim..
Yoruldum valla her şeyi bir başıma goguslemekten , son bir gayret be Ecem diyorum ama bakalimmm
Ustelik cevremde acilabilecegim bir çevre değil, psikolojik baskının alasini yerim..
Yoruldum valla her şeyi bir başıma goguslemekten , son bir gayret be Ecem diyorum ama bakalimmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Yani kötü bir durum. Herkes inancında özgür olmalı. Sözler köşkü var. Youtu. be da izle istersen bi. Din konusunda
Yok almayayım, ezberledim artık onların anlattiklarini. Sağlam curutulduler.
Yani evet ezber olan yönleri var. İstersen bu konuda konuşabiliriz. Bir şeyler seni bunaltmis olabilir sende böyle bi tepki vermiş olabilirsin
Bunaldım evet , kendim gibi olamamaktan bunaldım.
Siyasal ve sosyal olarak bir kalıba sigdirilmaktan , özgürce koşup dans edememekten bunaldım.
Kadın olmak yeterince zor , bir de kalıplar takip gezmek istemiyorum...
seni anlıyorum bunlardan dolayi bunaldigini da anlıyorum... Bütün mesele zaten toplum baskısı. Kötü birsey. Özgür olmaya önem veririm ben
Biz kaç tane elbisenin altına sokulup gezicez ama erkekler bi namaz kılacak tamam...
Ustelik kız çocuklarının birçoğu regl olduktan hemen sonra kapatiliyor
12 13 yaşında bir kız çocuğunu bile Tahrik edici gören bi zihniyet mide bulandırıcı geliyor bana...
Çevreni de değiştiremiyorsun sanırım. Toplumsal baskı yüzünden olmadığın birisi gibi davranmak konu ne olursa olsun zor...
Şu anlık degistiremiyorum ne yazık ki.
Kalıpları kır devrimci ol ne olursa olsun srn koskoca bir bireysin ve yaşamın kısıylı kaybettiğin zamanları sana kimse vermeyecekkk
Dünya seçim yeridir cennet ve cehennem de fazlasıyla yer var aklınıza yatmayan ne var mesela umarım yardımcı olabilirim
Açılsan küsseler illaki bir müddet sonra senle konuşurlar. Ama inanmadığını söylersen o biraz sıkıntılı olabilir. Kendine eziyet ediyon resmen
Birileri aile zoruyla zamanında bazı hurmaları yemiş dsfgdfg
Yoo aile zoruyla değil tamamen kendi isteğimle kapandım ancak fikirlerim değişti şu an açılmak istiyorum..
Sorun şu ki kapanmaya gayet olumlu bakıp övgüler yagdiran herkes açılınca farklı bir yüzünü gösterecek.
Doğru söylüyorsun sana hak veriyorum insanların o yüzüde aşırı çirkef ve can sıkıcı olucak
Bende biseksuelim ailem cevrem bilmiyorum kendini rahat hissettiğin yerlerde takılmaya bak mesela ben burayı kaçış yeri olarak görüyorum sende kendini rahat hissettiğin kişilerle ortamlarda bulun
Açıkçası dışarıda başımı açtığımda oldu ama kendi çevremde yapamıyorum
Anladım olabileceğin kişilerle görüşmeye başla kafanı dağıtabileceğin yerlerde ol mesala buraya gel kullan keyfine bak kendin ol
Reelde kendim gibi olamadiktan sonra sanal avutmuyor beni açıkçası..
Reeldede öyle ortamlarda bulunmaya bak diyorum zaten
Bi aç bi kapat da can sıkıcı oluyor işte..
Ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol demisler
Ozaman öyle olmak için uğraş neyse
Ne yani bir dine inanırsan o dine uyacak mısın
Neden bir insan kendini yalnız hisseder ki buna sebep/ler nelerdir
Son derece mantıklı karar kapanmak doğru yol Allah Seninle
aile zoru mu es zoruyla mi kapandin ki.. kim yaptiysa dinden sogutmus
Dinin sevilecek bir tarafı yokmuş zaten.
neyini begenmedin?
Dinlere inanmıyorsan hangi inanca göre kapanıyorsun. o zaman çıplak gez
Iq -5 herhalde
3 / 1
Neden kapandığını hatırlıyormusun
Coook önceydi, fikirlerim değişti
O zaman aç başını inanmadığın bi şeyi neden yük ediyorsun kendine
Herkessin inancı kendine
bir kere gittiyse geri gelmez.
Ekonomik özgürlüğünü kazan o çevreden ayrıl
O zaman kapanmanında anlamı yok
Aile zoruyla mı kapandın
Hayir ama bir yaştan sonra fikirlerim değişti.
Anladım ben aile zoruyla kapandım
Ne zamandır kapalisiniz
Açılmayı düşündünüz mü
15 yıldır kapalıyım 30 yaşındayım evliyim ama çevre aile hala baskın açılamdım çok istedim ama yok sadece kaçamaklar oldu eşimde müsade ediyor
Anladım, umarım tamamen özgür yasayabiliriz bir gün...
Umarım ama çok zor sadece şehir dışında rahatım inşallah sende rahat edersşn
Bunu disariya degil ailene söyleyeceksin
Yalnız değilsin Ecem bunu bil..
Kolaylıklar dilerim :(
Hiç kolay değil maalesef
Gunah ozgurlygu olmayanın sevabı olamZ
Olabilir, neden olmasın
Zorlami kapattilar seni
Güzel troll
Öyle olanlar var
Salla gitsin.
Öncelikle burdakigizlilikten cikicaksin
nasil yapcaz ablam onu be
Zorla mı oldu
Dinleyebilirim