Annem arabayi sigorta ve muayene için ustume almaliyim dedi arkadaşlar en yakininizda olsa guvenemiyorsunuz bu soruyu sormaha mahkum etti beni
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Senin ustune yapsın parasını sana versin sen ode neden senin ustundeki seyi aliyorki.
:)))) babam ilk öldüğunde vekalet vermiştim gozum kapali guveniyordum şimdi surekli veraset vermiştin diyor iptal etmek istiyorum yani hayirdir
Bende babamı kaybettim, uniden sonra calisip ailenin sorumlulugunu ustume aldim. Annemi emekli ettim kardesimi hala okutuyorum ev masraflarini ben karsiliyorum gecen sene birikmisle yazlik aldim kredi cektim tapuda annem kendi ustune yapmak istedi sesimi cikartmadim daha bugun ikametgah adresimi degistirmek icin anneme ihtiyacim oldu, su tapuda benide goster islerimi yapamiyorum dedim onlar benim emeklerim dedi 😂 Senin ustune bir seyin varsa senin ustunde kalsin sigortasiyla sagiyla soluyla sen ilgilen parasini versin annen sıkıştırırsada sat gitsin bencillik yapıyorlar. Babana bile guvenme sozu bosuna yok bu dunyada.
Allah rahmet eylesin bu arada inan babama en çok guveniyordum şu hayatta yaşasa hala guvenirdim çunku babamin agzindan bir kez yalan duymadim bir kez kimseye ihanet ettiğini birinin hakkini yedigini gormedim en basitinden ornek vereyim bbabam ogretmendi ogretmenler odasinda kahve yapardi kendine o elektrik parasinida koyardi devlet yetim malı diye boyle bir adama nasil guvenmiyimki o ayri ama annem babam öldükten cok degil bir buçuk sene sonra hayatina başkasini aldi benim babam bi buçuk senede unutulacak bir adam miydi guvenip o yuzden kirildi yoksa para benim derdim değil annem sonuçta ne alirsa alsin hakki ödenmez ama çok hayal kirikligina ugradim
Guzel bir insanmis baban gercekten , en azından anısını sana verdigi o guvenini içinde tutup yaşayacaksın. Benimde malda mulkte gozum olmadigi icin ve parayi degersiz gordugum icin onceligi aileme verdim ama zamani geldiginde ailen seni ayni kefeye koymuyor, ben bunu tecrube ederek ogrendim sende ayni hataya dusme. maalesef ailende olsa bir mesafenin olmasi gerekli insanlar senin benim gibi temiz kalamiyorlar. Soyledigin konudada gercekten cozum yolu annen ustune almadan var. Icine sinmiyorsa aracin degerini bilmiyorum ama satip ev ya da arsa alabilirsin kendine isin oldugunda ve sigortani kendin odeyebilecek duruma geldiginde yeniden satip o donemin kosullarinda araba alabilirsin. Annenin hayatina birisini aldigini soylemistin o insanla evlilik vs varsa zaten annenin ustune gecer gecmez annen vefat etse mal direkt adamla senin aranda bolunur bosuna babandan sana kalan mirasindan olma.
Cidden adama geçiyor mu yarisi 🥲
Evlilikten sonra edinilen malların hepsi yarıya bölünüyor diye biliyorum. Evlenmeden once olanlar oyle degiller ancak. Miras hukukcusuyla konusursan daha guzel bilgi alirsin. Su anda evliyse ve araci kendi ustune alirsa esininde mirasci gorunecek olmasi lazim.
Ben anneme dedim evlenmeye niyetin varsa mallari istiyorum ağlayacak gibi oldu
Hiç ağlamasın zaten yapması gereken o çocuğusun sonuçta önce seni koruması gerekir.
Para derdine duşmem zoruna gitti galiba
Kardeşin var mı?
Var iki tane biri 19 digeri 10 yaşind
Yani annende 3 cocuga bakıyor onunda durumu kolay degil ancak evlense ve basina bir sey gelse baska birinin insafina kalacaksiniz yalniz olacaksiniz ve realistik dusunmek lazim. Bence bunda kotu bir durum yok. Maddiyata onem vermemek aileni dusunmek kirmamak ayri ama hayatin gercekleri var para olmadan yasanmiyor ve miras olaylari insanin omrunden omur goturuyor.
Artik kirilan kişi umrumda değil desem
Gereksiz yere kırmıyorsan öyle olmanda bir zarar yok derdim
Annemi fazlasiyla kiriyorum ya
Artık o kendi içinde yapman gereken muhasebe gençmi annen kaç yaşında?
40 yaşinda
Daha gençmiş gercekten , şoylede dusunmek lazim genc bir kadin 3 cocukla ugrasiyor , ilgi gormek begenilmek onunda hakki 40 yaş tek basina kalmak icin erken bir yas cunku elbetteki babanin yerini tutamaz ama hayat tek basinada gecmez yarin onurgun siz buyuyup ayrilinca bombos kalacak kadin. Eger bu tarz seylerden dolayi ofkeliysen ve fazla yuklendigini dusunuyorsan daha sakin olmayi deneyebilirsin. Tabi seninle ilgilenmiyordur yanliz birakmistir seni ona bir sey diyemem ben sadece empati yapabilirim seni tanimiyorum ve senin hayatini senin duygularini sen bilebilirsin.
Şu hayatta herkes ölüyor 40 yaşinda n sonra ne aşkin ne sevgisi geri kalan ömru için babama ihanet etmeye gerek yok durum tam tersi olsa yine izin vermezdim benim duşuncem bu şekilde
40 yaş gercekten yasli bir yas degil ben 30 a geliyorum tribe sokma beni 😂durum ask ve sevgi degilki sadece insan yaninda ozel birini gormek isteyebilir. Sence baban kadar iyi niyetli bir insan oldukten sonra annenin hayatinin kalanini mutsuz ve tek basina gecirmesini istermiydi gercekten. Bu ihanet degilki hayat devam ediyor. Ve annenin pskolojisi ya da karakteri senin kadar saglam tek kalacak sekilde guclu olmayabilir. Sen adami sevmek zorunda degilsin annenlede ayni goruste olmaya bilirsin ama kim olursa olsun kendini boyle daha mutlu hissediyorsa haksizlik yapip ustune gitme babanin yeri sende her zaman zaten farkli olacak.
Herkesin hayat goruşu farkli demekki sen bunu normal goruyorsun ben normal gormuyorum 20 senedir sevgilim yok yalnizim diye tribe mi girdim 23 yil evli kalmiş bundan sonrada torun torba sevsin koca bir ihtiyaç mi cidden
Dusuncelerine kesinlikle saygi duyuyorum ve seni yargilamiyorumda dedigin gibi goruslerimiz farkli olabilir burada annenide savunmuyorum sadece hayat onun hayati ve onun secimleri , kendi yolunu boyle sectigi icin annene ofke duyman ve sinirlenmen sana zarar verir. Benimde hayatımda son 5 yıldır kimse yok çünkü olacaksa gerçekten değecek bir insan olsun istiyorum yoksa kendi başımın çaresine bakıyorum ve başkasınada muhtaç degilim ama herkes bizim gibi degil bu yuzden bir iliskim yok zaten olmamasını seciyorum
Yani kisaca yaşi genc 40 yaşinda yalniz ölecek laflarini kabul etmiyorum birine bağli degiliz sonuçga
Anladım ,1 saattir konusuyormusuz farketmedim hic, kaçayım ben ufaktan tesekkur ederim hos sohbetin icin dikkat et kendine 😊
Ben teşekkur ederim umarim incitmedim seni
Aslında hosuma gitti seninle vakit gecirmek incitmedin merak etme