Bipolar hastasiyim Daha fazla yaşamak istemiyorum?

Yillarca mücadele ettim artık yıldım kesin tedavisi olmayan bir hastalık ömür boyu sürecek bir hastalık yaşasam da bir anlamı yok diğerleri gibi olamiycam yuva kuramiycam işe giremiyecegim o yüzden pes ettim daha fazla yaşayıp da ailemin hayatını da mahvetmek istemiyorum

Bipolar hastasiyim Daha fazla yaşamak istemiyorum?
Cevapla