• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Millet niye parkta sarılan öpüşen gençlere karışıyor?

CptSimonRiley
CptSimonRiley Takip Et
Master Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
42
Yapay Zekaya Sor
Millet niye parkta sarılan öpüşen gençlere karışıyor?

Bu ülkede gerici güruh sandığımdan da fazla.

Güncellemeler
+1 yıl
https://youtu.be/BJc6wsV1OvY
Güncellemeler
+1 yıl
https://youtu.be/OjeVgOgNPMw
Millet niye parkta sarılan öpüşen gençlere karışıyor?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Namusu temizlemeleri gerek öperse ahlaksız namussuz olur dovebilirsin ama öpemezsin. Zira namussuzluk ahlaksızlıktır. Buna özellikle başa kumaş dolayan ve kadınlığın her hattını kapamaya çalışan kadınlık utançmış gibi siyahlara burunen özgüvensiz erkek pick me si kesim karşı çıkar. Yeter ki erkeklerine yemek yapıp hizmet edip evden çıkmasınlar. Nede olsa onlar cennetge sonsuz nimet alacak. Bu arada cennette kadınlara yine seķs yasak öpüşmek yasak. Yani duyuları olmuycak ama erkeklere bembeyaz huriler verilecek orada öpecekler burada 4 karı az geldiği için devam filmi diyor ütopya isimli kitapta italyan bir yazar..

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayrıca örf adet görüntü kirliliği diyen kesimide sacma buluyorum bence hasetlerinden görmek istemiyorlar. Şahsen ben mutlu öpüşen el ele gezen çift görünce mutlu oluyorum. Kendileri hiç uremiyormuş ilk kez görmüş gibi davrananlar baya komik

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Sonuna kadar katılıyorum Celâl hoca haklı gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @OsmanlıMüdavimi ben 6 dilde kuranı hatim etmiş biriyim osmanlıcı geçinip kitapı bilmeyenlerden değil:)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Şöyle bir şey var ki kimsenin dışarda ne yaptığı bizi ilgilendirmez ama herşeyin de bir yeri ve adabı vardır burası Türkiye Cumhuriyeti biz örf ve adetlerimize bağlı yaşayan bir toplumuz parkta öpüşmek sevişmek hoş olnaz çünkü oraya aileler , çoluk çocuklar geliyor çocukların böyle birşeyi görmesi de her açıdan yanlış ve uygunsuz olur kötü örnek teşkil eder böyle bir amacınız var ise daha sessiz sakin insanlardan uzak yerleri seçmek ya da evinizde yaşamak daha uygun olur bizim toplumumuz bu tür seylere daha hazır değil.

    2
    2 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Haklısın abla

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
  • çileklimufin
    çileklimufin Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Yani şöyle ki her işin bir adabı vardır. Beni ilgilendirmez ne yaptıkları gidip asla karışmam. Fakat ailecek oturduğun yerde biraz garip oluyor. Hani minik sevgi belirtisi olarak öpüşmek okey fakat parkta yiyişmek garip oluyor biraz 😅😅😅

    1
    3 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Ya fazlası kötü bence de ben minik olarak diyorum sevişircesine değil.

      Yorumla
    • çileklimufin
      çileklimufin
      +1 yıl

      Minik olarak sorun değil tabiki

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Ona bile karışan var 😅

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    Benim umurumda değil ama ben yalnız olduğum için parka oturup huzur arıyorken karşıma geçip yiyişenleri görmek zorunda değilim. ev denen bir şey var orada ne yaparlarsa yapsınlar. aynı şekilde bende diplerine gidip sigara içebilirim rahatsız olurlarsa da gidebilirler sonuçta açık alanda sigara suç değil

    3
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

20

Cevap

16

Cevap

  • Herhangibirinsanım
    Herhangibirinsanım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    Kıyı Ege , Trakya ve Antalya hariç TC deki çoğu şehir gerici zaten İstanbul Suriyeli Afgan dolu ben istatnbulda oturuyorum İstanbul da 10 kişiden biri en Suriyeli bazı semtlerde 4 kişiden biri hatta

    2
    2 Yorumla
    • Herhangibirinsanım
      Herhangibirinsanım
      +1 yıl

      Maalesef İslam ve osmanlıdan kalma osmanlıda evlenmek için resitlik yası kızlarda 9 erkeklerde 12 imiş maalesef gecmişimiz bu iken ne beklersin ki

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Hala devam ediyor bu ülkenin mesafe kat etmesi için çok yolu var.

      Yorumla
  • problem_değil
    problem_değil Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Her şeyin bir yeri var, yakında sokak ortasında seks de olsun dersiniz, çoluk çocuğun insanların içinde yeri yok

    5
    33 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Seks olsun demiyoruz öpüşme olsun diyoruz.

      Yorumla
    • problem_değil
      problem_değil
      +1 yıl

      Cinsel bi eylem, aksini iddia ediyorsan soruyorum bi kadın eşini biriyle yanaktan öpüştü diye aldattı şeklinde mahkemeye başvuramaz ama dudaktan görünce direkt aldattı diyebiliyor

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Cinsel bir eylem evet ancak seks kadar büyük bir olay değil. Avrupa kanunlarına göre de serbesttir.

      Yorumla
    • problem_değil
      problem_değil
      +1 yıl

      Avrupa neyin kıstası, her şeyi onlara göre yapmak zorunda mıyız
      Nasıl ki yalanın siyahı beyazı olmaz cinselliğin de azı çoğu olmaz hatırlatırım 2022 içerisinde gerçekleşen İstanbul Bebek olayını. Zaten şuanki durumlar öpüşmenin çok ilerisine gitmeye başladı. İlk tavizi vermeyeceksin.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      21. yüzyıl ve modern ilkelerden bahsediyorum. Ayrıca kimse sizden izin almıyor farkındaysanız.

      Yorumla
    • problem_değil
      problem_değil
      +1 yıl

      O zaman şikayet etme soruda. İzin vermiyorum farkındaysan görüşümü paylaşıyorum. Modernlik anlayışı da tartışmaya açık bi konu ayrıca.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Şikayet ediyorum zira kimsenin laf söylemeye de hakkı yok. Modernlik tartışmaya açık değildir.

      Yorumla
    • problem_değil
      problem_değil
      +1 yıl

      Sen öyle bil. Hakkı varmış ki söylüyorlar. İnsanlarla tartışmak güzel bi şey mi kolay bi şey mi sanıyorsun. Rahatsız olunmasa dile gelmez.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Sen rahatsız oluyorsan rahatsız olduğunu kendine saklayacaksın. Öyle bildiğim de yok Arap kültürünü başımıza kakmayın.

      Yorumla
    • problem_değil
      problem_değil
      +1 yıl

      İşinize gelmeyince arap kültürü yaftası. Avrupanın her şeyi mükemmel değil. Neden kendime saklayayım, kendime saygısızlık. Herkes haddini bilmeli. Öpüşme diyen yok, ulu orta marifet gibi yapılmasın yeterli!

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Haddimizi belirleyecek olan siz değilsiniz. Yafta değil bu arada gerçekler.

      Yorumla
    • problem_değil
      problem_değil
      +1 yıl

      Sizin gerçekleriniz..

      Yorumla
    • problem_değil
      problem_değil
      +1 yıl

      Asıl sen yürü Avrupaya, ben araplıktan dem vurmuyorum Avrupayı yere göğe sığdıramayan sensin.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Ben ülkemi çağa ayak uydurtuyorum. Avrupa demokrasi ve insan hakları konusunda şu an en gelişmiş yer konumunda evet. Ayrıca yorumlarında gördüm zinanın bile serbest olmasından rahatsızsın :D

      Yorumla
    • problem_değil
      problem_değil
      +1 yıl

      Son cümlendeki 'bile'her şeyi açıklıyor. Bu halk sizin çağdaşlığınıza (!) ayak uydurmak istemediği sürece boş konuşmadan öteye geçmez.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Halk istediğini yapsın umurumda değil bana karışma cüretini kimse gösteremez.

      Yorumla
    • problem_değil
      problem_değil
      +1 yıl

      Sen özgür olacağım diye çevreni rahatsız edemzsin. İki saattir açıklıyorum anlamak istemiyorsan senin problemin.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Rahatsız ederim.

      Yorumla
    • problem_değil
      problem_değil
      +1 yıl

      Bunu başta söyleseydin hiç yormazdım kendimi. İyi günler..

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      İyi günler :)

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      Avrupanın ASyanın afrikanın kültürleri aynı olmaz herkesin kendine ait tarzı var sen kalkıpda avrupa böyle diye örnek veremezsin. avrupada kıza öpebilirmiyim dersin ya güler ya öptürürsün burada dersen taciz olur. modernliği örnek alcaksanız disiplini çalışmayı üç kagıtcı olmamayı örnek alın parkta öpüşmekle modern olmuyoruz

      Yorumla
    • problem_değil
      problem_değil
      +1 yıl

      @scorpion026 Söz konusu kendi özgürlüğümse her şeyi yaparım kimse de karışamaz mantığında biri var karşında ben muhatap olmayı bıraktım sana da öneririm.

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      çok haklısın. daha ağır örnek veririmde ağır gelir hakaretler başlar sonra :)

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Tamam gençler uzatmayın

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @scorpion026 Hakaret etmelik bir durum yok ortada fikir tartışıyoruz.

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      gerici güruh diye başlamışsın. desemki birgün senin ailenden biride böyle şeyler yapsa millet izlese sende oturur izlersin demekki modernsiniz. diceksin hemen aileyi karıştırma. bunu normal karşılamk için önce kendi hayatından başlamalısın.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @scorpion026 Evet bir şey demem ben. Gerici demek hakaret değil bana göre daha geri düşünüyorlar. Kimseyi aşağıladığım yok.

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      iyi o zaman. gerici güruh ne demek istediğini herkes anladı sonucta kaba küfür olmasına gerek yok. hayvanlar bizden daha ileri oluyor

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @scorpion026 Demek istediğim belli evet. Bu yüzyılın gerçeklerine göre düşünemeyen insan demek istiyorum geri z*kalı falan dediğim yok onla alakası da yok zaten kültür meselesi bu.

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      işte kültür meselesi senin kültürün ile diper kıtaların ülkelerin vs kültürü bir değil avruopa kültürüne uyulmadı diye gericilik olmuyor. biraz avrupa insanının başka şeylerini örnek alsanız

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @scorpion026 Tamam senin fikrin bu olabilir bir şey demiyorum sen de bana ahlaksız falan diyebilirsin gocunmam senin fikrin.

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      ben hakaret yolunu tercih etmiyorum.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @scorpion026 Ben de

      Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    birbirine kamusal alanda bademcik ameliyatı falan yapana, kucak kucağa oturana karışmak değil ama bi adap terbiye öğretmek gerekir.
    Bu gericilik değildir. Sosyal adap kuralları ile yobazlık arasında fark var

    1
    3 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Edep ve adap görecelidir

      Yorumla
    • Illecebrous
      Illecebrous
      +1 yıl

      Hayır değildir.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Öyledir

      Yorumla
  • öğrenimelemanı
    öğrenimelemanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Tamamen bastırılmış duyguların hırçınlığı bu. Kendileri zamanında yaşamak istedikleri halde ailelerinden dolayı yaşayamadıkları için istiyorlarki başkaları da yaşamasın, öpmesin, sevişmesin, içki içmesin gezmesin vs vs. İki reşit insanın yaşadıkları sadece onları ilgilendirir. Minik bir öpücükten be Aşktan korkmalarına gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • Samaranınintikamı
    Samaranınintikamı Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Yobaz ve işsiz, cahil kişiler genelde karışır. Toplumu ciddi bir şekilde etkileyen kötü gerçek ahlak dışı şeylere mesela Pedofili birini çevrelerinde görseler çok güzel bir şekilde göz yumarlar.

    1
    1 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • Agnus_Dei
    Agnus_Dei Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    bizde birey algısı ve saygı yok. yani hâlâ daha millet sevişsin normal mi diyorlar. öpüşmek nerede sevişmek nerede zihniyetini mumyaladığım.
    tüm bunlar çok normal şeyler. buma karşı olanlar zaten şu müselman yobazlar hep. ne görseler ahlakları bozuluyor. sanki çok düzgün ya!

    1
    0 Yorumla
  • GhostlyKisses
    GhostlyKisses Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben çocuğumun parkta yiyişen liseli görmesini istemiyorum. Bu gericilikse, okay. Ben gericiyim.

    4
    3 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Yiyişmeden ziyade basit öpüşmeyi kast ediyorum.

      Yorumla
    • ohadiyorummya
      ohadiyorummya
      +1 yıl

      Ghosty helal olsun be sana

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Sağol ahmet hocam

      Yorumla
  • Vedalarzamansızdır59
    Vedalarzamansızdır59 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Bizim burada bir park var ciddiyim neredeyse her gün sevgililer gelip orada öpüşüyorlar sjsjkh en sonunda parkın ismini çifti kumrular diye değiştirecekler 😄

    1
    1 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      :D

      Yorumla
  • Cemrekaya701
    Cemrekaya701 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Sebep? özel hayat dediğimiz şey iki kişi arasında yaşanır herkese açık ortamda olmasına gerek yok kimsenin göremeyeceği yerde yaşasınlar.

    2
    5 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Sevişmeyi değil basit bir dudak dudağa öpüşmeyi kast ediyorum. Milletin ortasında seks yapın diyen yok.

      Yorumla
    • Cemrekaya701
      Cemrekaya701
      +1 yıl

      Parkı geç senin deyimine göre öyleyse annenle baban senin ölümünde dudak dudağa yapışabilir:d

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cemrekaya701
      Cemrekaya701
      +1 yıl

      Okay. İğrençleşmeye devamke.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Durmak yok yola devam

      Yorumla
  • -Brahmann-
    -Brahmann- Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 80%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 647 cevap paylaştı.

    Ilericilik parkta sevişmek midir? Tek basına olan birisi de parkta mastürbasyon yapsa saygı mı duymalıyız?

    1
    5 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Öpüşmekle bu dediklerin bir değil.

      Yorumla
    • Cioranın_Saçı
      Cioranın_Saçı
      +1 yıl

      Bence gayet bir. Mastürbasyon yapana da saygı duyulmalı.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Önemli olan sana göre olan değil moderniteye göre olandır

      Yorumla
    • Cioranın_Saçı
      Cioranın_Saçı
      +1 yıl

      Moderniteden banane? Moderniteye uymak zorunda mıyım? Gökten inme bir din mi?

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Uymak zorundasın demiyorum ancak bana karisamazsın evet

      Yorumla
  • sierravista
    sierravista Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü kimse kimsenin sokakta öpüşmesini sevişmesini izlemek zorunda değil. Böylelerine karışmadıkları için karşı taraf bunu özgürlük olarak algılıyor ve milletin içinde bile ilişkiye giriyorlar. Al sana özgürlük, modernlik.

    4
    23 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      İzlemek istemiyorsa bakmayabilir.

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      O bakmasa çocuklar bakar?

      Yorumla
    • Kurban1502
      Kurban1502
      +1 yıl

      Çok doğru söyledin

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Öpüşmenin bir sorun yaratacağını düşünmüyorum.

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Dışarıdaki ailelerin gözleri önünde öpüşmeyi normal buluyorlarsa o zaman kendi ailelerinin yanında da öpüşsünler 🙂

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Öpüşüyorlar zaten dert etme

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Bir çoğu ailesine gözükmemek için sevgilisi olduğunu bile saklıyor 😃 ne öpüşmesi.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Aileleri de gerici olduğundandır.

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Off bu gericilik olabilir belki ama sokak ortasında yiyişmek asla özgürlük falan değil

      Yorumla
    • Kurban1502
      Kurban1502
      +1 yıl

      Sokak ortasında öpüşmek medeniyet değil cahillik tir edepsizlik tir

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      İsteyen istediği yerde öpüşür kimse de karışamaz. Herkes haddini bilmelidir.

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      İşte herkes haddini bilmediği için ülke bu halde. Ülke özgürlüğü, modernliği basitlik sandığı için insanlar bu halde. Kendini satan satana 😃 Baksana her yer basit insan dolu. Ayy her neyse.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Özgürlük istediğini yapabilmektir. Avrupa'yı örnek alın.

      Yorumla
    • Kurban1502
      Kurban1502
      +1 yıl

      Herkesin herşeyi yaptığı yerde kimse hiç bir şey yapamaz aristo nun sözü

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Aristo ve fikirleri milattan önce kaldı.

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Ya zaten senin gibilerin dilinden Avrupa düşmüyor 😃 Burası Türkiye. Avrupa'ya giden kişiler bile oradaki insanların bu ülkedekiler kadar basit olmadıklarını söylüyorlar. Ben kaç defa sosyal medyada böyle paylaşımlara denk geldim. Mesela herkes yani senin gibi sözde modernlik düşkünü olan kişiler hep Avrupa'yı örnek gösteriyorlar ama oraya gidip gören kişiler ise hep " orada bile ülkemizdeki kadar her sokak başında abartılı giyinen, saçma sapan konuşan, sokak ortasında ilişkiye giren veya yiyişen kişiler yok." diyorlar. Ayrıca özgürlük başka insanları rahatsız etmeden, haddini aşmadan yaptığın şeylerdir. Özgürlük ile göz göre göre yapılan saçmalıkları bir tutmayın.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Ben ilişkiye girilsin demiyorum öpüşülsün diyorum. Burası Türkiye evet ama Türkiye modernleşmeyi hak ediyor. Avrupa'da da Türkiye'de de yasal olan bir şeye laf söylemek herkesin boyunu aşar.

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Ya tamam normal bir şekilde öpüşseler emin ol kimse bir şey söylemez ama bunlar abartıyor. Daha geçen gün bi ortaokulun bahçesinde iki öğrencinin bahçede birbirlerini elleyip şey yaptıklarını gördük. Bak mesela bu modernlik falan değil. Zaten aklı başında olgun olan birisi başka insanların yanında neler yapıp yapmayacağını bilir.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Ben zaten normal öpüşmeyi kast ettim sevişmeye elleşmeye ben de karşıyım.

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Tamam da kardeşim bu ülkede sokakta normal öpüşenler mi var? 😃 Herkes abartının peşinde. Acaba kim onlara tepki gösterecek de, kime "geri kafalı, yobaz" diyeceğiz derdindeler.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Ben normal öpüşenlere karışanı da gördüm. Normal öpüşenler de var elbet. Fazlasına zaten halktan önce Polis müdahale ediyor.

      Yorumla
    • sierravista
      sierravista
      +1 yıl

      Onlar artık her defasında böyle şeylere denk geldikleri için karışmışlardır.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Hmm olabilir ama yıldıracaksın polise şikayet ede ede.

      Yorumla
  • MissFilozof
    MissFilozof Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 94%
    +1 yıl

    Sorunun kobra etkisi yaratacağını bilmiyordun değil mi 😆

    2
    3 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      O ne ya 😅

      Yorumla
    • MissFilozof
      MissFilozof
      +1 yıl

      Yani insanların sana hak vereceğini düşündün. Onları provoke etmek için sordun bence ama ters tepti. Herkes karşı çıkmış🤭

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Hayır karşı çıkılacağını tahmin ettim ki provoke etmelik bir amacım yok gidin dövün mü dedim 😂

      Yorumla
  • külllkedisi
    külllkedisi Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Karışmıyorum ama görüntü kirliliği yapıyorlar çok hoş bir şey değil.

    2
    10 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Öpüşmek normal bence elleşme olmadan basit şekilde.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @OsmanlıMüdavimi İnsan haddini bilmelidir :)

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @OsmanlıMüdavimi Buna siz değil yüce Türk yasaları karar verir.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @OsmanlıMüdavimi Yasalarımızda kamusal alanda öpüşmek suç değildir 2004'te suç olmaktan çıkarıldı :D

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @OsmanlıMüdavimi Başkasına karışmaya yasal hakkınız yok eğer müdahale ederseniz mağdur taraf hakkınızda dava açma hakkına sahiptir hatırlatayım. Bu ülke Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu laik cumhuriyettir.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @OsmanlıMüdavimi Valla benim babam polis zaten sorun değil. Ayrıca maske olarak kullanmıyoruz ancak adını anıyorum zira Atamın adı bile sizi çıldırtıyor :D

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @OsmanlıMüdavimi Sana yasadan bihaber olanlar denk gelmiştir aklı başında birine denk gelirsen soluğu mahkemede alır adam :D

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @OsmanlıMüdavimi Ağzın bozuk çünkü argümanların geçersiz haksız çıkan insan sinirlerin ve karşısındakine hakaretler yağdırır :D

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @OsmanlıMüdavimi Umarım hakaretin de suç olduğunu bilecek kadar hukuk bilgin vardır :D

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      @OsmanlıMüdavimi Siz azınlıksınız ya gençlerde çoğunluk olan biz atatürkçüleriz :D

      Yorumla
  • electraheartt
    electraheartt Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    gorunce ahlakimiz bozuluyor , dinden cikiyoruz 🤬😠

    2
    2 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Desene ahlakımız bozulmaya meyilli :D

      Yorumla
    • electraheartt
      electraheartt
      +1 yıl

      bi sabah muge anli izlesek goruruz bence onlarin ahlakini fkfkdh

      Yorumla
  • Walss
    Walss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Öpüşme halka açık yerlerde bana doğru gelmiyor. Parka çocuklar geliyor neyi doğru ya da yanlış olduğunu bilmeyen bu çocuklar o gençlere özenip aynısını yapabilirler. Görünce kafamı çevirir bakmam tepkim bu olur. Onlara hakarette etmem karışmam da.

    1
    0 Yorumla
  • EverythingİllusioN
    EverythingİllusioN Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Aklını sadece namus bekciliği ve başkalarının yaşantısıyla bozmuş insanlar, aslında ahlaktan en yoksun geri kafalılar bana göre. Yıl 2023 ve hala kapalı açık, öpüştü öpüşmedi, haram caiz tartışıyoruz. Üzücü

    1
    0 Yorumla
  • nxmxmxöçsdöçfç
    nxmxmxöçsdöçfç Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    ya cidden ben bunu anlamıyorum yani evet evde böylr bir sey yapmaları daha normal ama ülke artık o kadar garip oldu ki dısarda sarılan bi cift görseler buna bile bir sürü sey diyolar ama konu siddet tcavüz olunca umursamıyolar bakıp gidiyolar saka gibiler cidden insanların birbirlerini sevmesi batıyo sanırım

    1
    0 Yorumla
  • SenacCc
    SenacCc Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Sarılanı bilmem de öpüşmek çevredeki küçük çocuklarin görmesi için de psikolojik olarak sağlıklı olmadığı için karşılmasi normal.

    1
    0 Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Sarılan bir kadın görmek, dayak yiyen bir kadını görmekten daha çok öfkelendiriyor bu toplumu.

    1
    0 Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Öpüşenler olmaz

    Hem çoluk çocuk var hemde insanlar görmek zorunda değil

    Modernleşmek, geleneksel düşünceyi tamamen kaldırıp atmak anlamına gelmiyor.

    1
    1 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Öpüşmek derken şey sevişme anlamında değil. Ufak tefek. Ayrıca geleneği kaldırırsak ayvayı yeriz zaten orası derin mevzu.

      Yorumla
  • Amozonerkeği
    Amozonerkeği Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 64%
    +1 yıl

    Beyinleri olmadıkları için onları ilgilendirmeyen şeylere bakıyorlar ama ilgilendiren konulara da bakmazlar.

    1
    0 Yorumla
  • deliremecem
    deliremecem Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Ya onlar korkak saldırgan biraz yüz bulunca öleler yakın tarihe bakınca hep öleler ama kendileri aşiri ahlaksız hatta sapik

    1
    0 Yorumla
  • ChungCha
    ChungCha Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Ama benim psikolojim bozuluyor çocuk parkında olmaşınnn

    1
    0 Yorumla
  • MeçhulKadınınProfili
    MeçhulKadınınProfili Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunun gericilikle ilgisi yok. Parkta ben de yataktaymış gibi abartarak öpüşen insanları tasvip etmiyorum. Çocuk var sonuçta.

    0
    5 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Normal şekilde öpüşülebilir.

      Yorumla
    • MeçhulKadınınProfili
      MeçhulKadınınProfili
      +1 yıl

      Normal bir şekilde olabilir ama kucağa çıkıp mahremiyet tanımadan ortalıkta bunun yapılması doğru değil. Pek çok kez de böyle insanlarla karşılaştım. Yapacaklarsa da parktan uzak dursunlar.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Sevişme demedim zaten öpüşme dedim.

      Yorumla
    • MeçhulKadınınProfili
      MeçhulKadınınProfili
      +1 yıl

      Çoğu kişi bunu “öpüşme” olarak saydığı için fikrimi belirttim zaten.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • YoğurtluCikolataa
    YoğurtluCikolataa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 609 cevap paylaştı.

    Görmek zorunda mıyız kardeşim? git evinde ne yapıyosan yap

    1
    4 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Bakmayabilirsin

      Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Görmek zorunda değilim? yapmayabilirsin

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Kanun suç değil diyor.

      Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      tm

      Yorumla
  • cilgin_kartal
    cilgin_kartal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 84%
    +1 yıl

    Edebe , ahlaga aykırı İslam'a aykırı seni gören insanların nasıl kötü etkilenecegini düşün Hiç mi haya yok sende

    0
    0 Yorumla
  • _BombacıMülayim_
    _BombacıMülayim_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kamuya açık alan olduğu için olabilir mi

    2
    7 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Öpüşmek yasal olarak suç unsuru değil kamusal alanda.

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Birinin rahatsız etmek suç senin özgürlüğün başkasını rahatsız ediyorsa biter

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Kanun öyle demiyor. Ayrıca rahatsız olması beni ilgilendirmez bakmayabilir. Avrupa'da da yasal olarak suç değildir.

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Birini rahatsız etmek suçtur Avrupa da yaşa uzatmıyacağım

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Kanunen konuşun kendi aklınıza göre değil.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Aynısı değil zaten kıvırdığım. Yok suçsa gelin şikayet edin bakalım ne olacak :)

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Toplumu rahatsız etmenin cezası var merak etme işine gelmemesi normal :d burada yapmaya gøtü yesinler de şikayet ederiz :d

      Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.

    bence sen gericisin parkta rahatca seks yapılmalı. ailen colugun cocugun vs geçerken izlemeli burası modern ve özgür bi ülke.

    1
    5 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Seks ile öpüşmek bir değil.

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      biliyorum işte bende daha özgür olmalıyız diyorum. sonucta öpüşmek seksin başlangıcıdır.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Komik mi?

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      seninki kadar değildir.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Acık alanda öpüşmek ilericilik 🤣🤣🤣

    1
    5 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Evet

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana göre öyle🤣🤣😡hiç alakası yok.
      İleri olan ülkeler medeniyetler böyle yaparak olmadı

    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Avrupa'ya bak kanka

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nerden kankan oluyorum.
      🤣🤣Avrupa sokakta öpüşüyor ileri mi oldu, öpüşmek elleşme k marifet değl
      Saygı, kural denen bişey var. Özeldir onlar

    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Evet ileri oluyor başka sorun var mı?

  • mint__yesili
    mint__yesili Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevilmedikleri icin

    2
    0 Yorumla
  • Protectors
    Protectors Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl

    Kendilerini ahlak bekcileri saniyorlar bro

    1
    0 Yorumla
  • zzzaaafffeeerrr
    zzzaaafffeeerrr Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    İlericilik parkta yiyismek mi la ibiş

    2
    15 Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Evet problem?

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      Park çoluk çocuk içindir yiyisme yeri değildir senin kızın olduğunda ya da bacın varsa ona söyle o yiyissin sahilde parkta

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      İsteyen istediği yerde yiyişir kardeşim iyi günler.

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      Öyle bir dünya yok ben çocuğumu yeğenimi parka götürcem orada senin bacın yiyisecek sessiz kalacam yok öyle bir şey otobana çıksın bacın

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Ateş olsan cürmü kadar yer yakarsın konuşma.

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      Bacının parkta yiyismesi topluma aykırı bir durum

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Toplum beni ilgilendirmiyor.

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      Bu kafayla hep sorun yaşarsın herşeyin yeri var

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Toplum değişiyor merak etme. Modernleşiyoruz.

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      Modernlik parkta yiyismek değil bunu savunan sapkın dır

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Yallah Arabistana kardeşim.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Zihniyetin pek öyle değil gibi.

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Dayı sen git çocuk sev bu işlere karışma sana naçizane tavsiyem.

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      Yürü lan teneke

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Tamam abi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    İnsanların önünde öpüşenler görgüsüzdür.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çünkü kendileri yapamadılar bunları o yüzden

    1
    0 Yorumla
  • bereniitoo
    bereniitoo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Nasıl karışıyor kimse karışmıyor

    2
    0 Yorumla
  • Abydazai
    Abydazai Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Kaba bir haraket

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(21)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Millet niye parkta sarılan öpüşen gençlere karışıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgililer neden parkta buluşur? 14 cevap verildi
Turban takip parklarda sevisen öpüşen bayanları anlayabilen? 33 cevap verildi
Parkta öpüşen çiftleri görünce rahatsız olur musunuz? 33 cevap verildi
Parkta öpüşen bi çift görseniz naparsınız? 57 cevap verildi
Sokakta öpüşen gençler görseniz tepkiniz ne olur? 51 cevap verildi
Sokak ortasında parkta falan öpüşmek falan nedir gidin eve bunlar neyin kafasını yaşıyorlar? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨