Gidip insanlarla konuşmaya çalışacaksın onların arasına karışacaksın sohbetlere dahil olacaksın başta çok takmayabilirler ama kendine güvenir özgüvenli olursan herkesi de etrafında toplarsın bunları yapmak kolay değil ama yaparsan da super bir sey
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya takmıyorlar eziklenmiş hissediyosun
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 443 cevap paylaştı. Bazi uygulamalar var simdi isim vermek ban sebebi olabilir de spo#otfy ile entegre calisan bi tanisma seysi var burasi var sesli sohbet odalarinin oldugu bir platform daha var ama genelde muzik yayini yapiliyor onu onermem canli yayinlada girip altta sohbetlere katilabilirsin yaş kaçtı
06 Yorumla
Soran+1 yıl19 da ben sosyal medyadan edinmek istemiyorum ki
Soran+1 yılSanal arkadasim cok
Soran+1 yılGervke hayatta bulusup zaman gecirebilecegim bir iki dost
+1 yılAnkara da yaşıyosan yardımcı olabilirim eğlenceli biriyim motora biner bol bol gezerim sinema, cafe ve doğal yerlere gitmeyi severim yalnız başıma yapmaktan keyif alıyorum ufak bi kural değişikliği yapabilirim 😎
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Soylicem ama sen yapmicaksin. En basidi halk egitime gidip bi kursa yazilmak. Hem degisiklik sana iyi gelecek hemde yeni insanlar tanicaksin. Yapsan iyi ki yapmisim dersin ama biliyorum yapmazsin
05 Yorumla- +1 yıl
Kursta arkadaş edinilmez
Soran+1 yılHalk eğitim kursuna gittim ama arkadaş falan edinemedim maalesef
Soran+1 yılbaşaramıyorum
Boyle kahve icmeye falan git, orada sosyallesmeye calis; "Merhaba, yaniniza oturabilirmiyim?" diyebilirsin. Veya hosuna giden kuluplere katilabilirsin. Kultur merkezlerine gidebilirsin.
05 Yorumla
Soran+1 yılDiyemem bu arada tanimadigim birine nasil diyeyim ama digerleri yine okey
Soran+1 yılSanal arkadaslarim cok ben gercek hayatta istiyorum
Soran+1 yılEvet ama basarili olamiyorum bir turlu
Ben arkadaşlarımın hepsini sildim yalnız olmak en iyisiymiş bunu anladım.. kalabalık içinde daha yalnızdım
14 Yorumla
Soran+1 yılAh be :( umutsuz olma yine de
Soran+1 yılHakkında hayırlısı
- +1 yıl
Aynn
- Aile & Toplum konusunda 479 cevap paylaştı.
+1 yılÖnce gizli üye olarak yazmayı bırak ki insanlsr sana ulaşabilirsin. Engel parmaklarının ucunda. Rahatsız edeni engellersin
03 Yorumla
Soran+1 yılSanal arkadasim cok ben gercek hayatta diyorum
- +1 yıl
Burdan başlar belki?
- +1 yıl
Kurslara katılabilirsin.
Arkadaş dan ziyade evden parfüm satmak ister misin kendi sayfanda hobi ticaret amaçlı kafan dağılır+gelirin olur
02 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar kazanabilirim ki, fazla olacağını sanmam uğraşmama değmez gibi
Gizli Üye(18-24)+1 yılsosyal fobiğim deimşsin ben de lisede sosyal fobim vardı hiç arkadaşım yotku ünideyim şu an ve birkaç arkadaşım var sen de edinebilirsin başarabilirsin
16 Yorumla
Soran+1 yılLisede sosyal fobiktim bi tane arkadas edinemedim. Bu yıl üni 1'dim ama yine basaramadım. Zaten yarım dönem evde geçti.
Cevap sahibi+1 yılvalla seni çok iyi anlıyorum aynı şeyleri yaşamışız benim de üni 1. sınıf pandemiydi. 2. sınıfa geldiğimde ise herkes wp gruplarından gizli gizli arkadaş olmuştu ben aralarına almadılar bu yüzden sınıftan arkadas edinemedim pek ama yurttan arkadaş edindim daha sonra yurttaki arkadaşlarımın arakdaşları derken birkaç tane iyi arkadaşım oldu
Soran+1 yılİyi bari umarım 2. sınıfa geçince ben de bir şekilde sıyrılırım insanlardan da arkadaş edinebilirim. Herkes geziyordu, ben yurtta oturuyordum bir başıma. Çok sıkıcı bir hayatım var. Kendi şehrime geldim şimdi, küçük de bir şehir. Buluşacağım 1 tane arkadaşım yok, evden çıktığım da yok.
Cevap sahibi+1 yıledinirsin merak etme bu arada gerçekten merak ettim neden edinemediğini falan detaylı konuşabilir miyiz
Soran+1 yılYazayım sana durumumuz benziyo belki çözeriz bi şekil :(
Cevap sahibi+1 yılben de öyle düşünmüştüm tanışırız birbrimize destek oluruz bu konuda yaz bekliyorum
+1 yılAktif bir yaşam şart. Spor, hobi kulüpleri, kurslar... Evde vakit geçirerek sosyal olamazsın
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
Gizli Üye(25-29)+1 yılDost diye bir kavram olsaydı kimse havuç kaçıran tavşan gibi k*çına sopa yemezdi.
Fayda sağlayamaz isen silik bir ucubesin. Yalansa yalan deyin.
05 Yorumla
Soran+1 yılCikar iliskisi..
Cevap sahibi+1 yılAynn
Cevap sahibi+1 yılYalnızlık saç ağartıcı bir özgürlüktür. Karışan müdahale eden yok kural yok. Olmadı bir korkuluk yapıp onunla muhabbet et. Deli derlerse de desinler 24 yaşındayım ben evimde kendi kendime konuşuyorum.
Soran+1 yılYapma be kral
Cevap sahibi+1 yılE tabiki özgürlüktür yalansa yalan deyin. Kontrollü bir deliyiz biz hatta deli de değiliz kafamız kontakt o kadar.
Sosyal fobiden kasıt insanlardan çekiniyor korkuyor musun?
02 Yorumla
Soran+1 yılBazen
Soran+1 yılAnksiyete oluyor
+1 yılİnsanlar her zaman gelip geçicidir, daimi olan kendinle barışık ol herkes seni sever.
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim guzel bakis acisi
- +1 yıl
Rica ederim, hersey gönlünce
Gizli Üye(25-29)+1 yılTatlım bu şekilde daha iyi birine bağlanmaktansa yalnız kalmak en iyisi
Benim dostlarım vardı öyle biliyordum ve işleri bitince tekmeyi koydu İnternet en iyisi üzülme04 Yorumla
Soran+1 yılDeğil işte, kimsem yok diyorum sana. :(
Cevap sahibi+1 yılYa benimde yok yeminle bak şu an tekim kendimi mutlu etmekten başka çarem yok biliyorum ki birisi gelince gene defolup gidecek
Soran+1 yılBen bi şekil sosyalleşicem bıktım artık
Cevap sahibi+1 yılSen bilin ne diyelim
+1 yılBurdan çok bulursun arkadaş tam yerine sordun 🤷♂️😀
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkenden edinmeye bak ben 25 olacam yakında kafayı yiyorum yalnızlıktan
02 Yorumla
Soran+1 yılAh be yapma sen de ol :(
Cevap sahibi+1 yılMesleğim yok lise mezunuyum 2.5 aydır işsizim borcum var zaten suana kadar arkadaş olduklarımdan yemediğim kazık kalmadı ama hiç kız çevrem ve kız arkadaşım olmadı olsun istersim onu deneyimlerim umarım
Gizli Üye(18-24)+1 yılNerede yaşıyorsun? Bende yalnızlığımı paylaşacak bir arkadaş arıyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılKüçük bi şehir ya :(
Soran+1 yılBurada değilsindir sanmam
+1 yılBen okula gidiyorum işkence gibi evde oturup akşama kadar internette takılsam yine de doymam okulda da arkadaş edinmeme taraftarıyım sadece bir tane en yakın arkadaşın varsa yeter bence
09 Yorumla
Soran+1 yılO da yok
- +1 yıl
Yakın bir arkadaşın yoksa sıkıntı okulda bazen plan yapan arkadaş grupları var ya öyle gruplar varsa onlara katılabilirsin ya da sana beraber birşeyler yapalım derlerse reddetme kendiliğinden olur
Soran+1 yılReddediyordum gecen dönem 🙄
Soran+1 yılKendime gıcık oluyorum
- +1 yıl
ya yakın bir arkadaş bulmak gerçekten zor yurtta kalıyorsan oda arkadaşınla birşeyler yapabilirsin gece beraber korku filmi falan izleyebilirsiniz gerçekten çok zevkli ya da sınıfta kendine yakın bulduğun iyi arkadaş olabileceğini düşündüğün birine beraber dışarı çıkıp birşeyler yapmayı teklif et mesela sinemaya gidin arkadaşla beraber yürüyüş yapmak bile zevkli o sırada sınıftakilerin hocaların dedikodusunu falan yaparsınız çok zevkli oluyor 🙂 hobilerin ne bilmiyorum ama bir kursa yazılabilirsin orada da arakadaş edinebilirsin
Soran+1 yılDenerim seneye sağ ol şu an evdeyim online olduğundan ama sanki birine bir şey teklif edecek yakınlığı kurmakta zorlanıyorum. Hatta yurttan bir kıza birlikte kahve içelim bir ara dedim sozleştik, yazdım kaba cevap verdi. O da özgüvenimi kırdı. Oda arkadaslarim da ikisi takıliyor genelde bensiz.
- +1 yıl
Seni anlıyorum ama o kız kaba diye herkes öyleymiş gibi düşünme ve dediğin gibi seneye tekrar deneyebilirsin umarım çok iyi bir arkadaş bulursun 🤗
Soran+1 yılÇok sağ ol😇
- +1 yıl
🤗
Gizli Üye(36-45)+1 yılDışarı çık topluma katıl ilşki seninde yeni arkadaşların olur
06 Yorumla
Soran+1 yılNereye çıkayım ama ne yapabilirim ki dışarıda, hem küçük bi şehirde yaşıyorum. İlçemde avm dahi yok.
Cevap sahibi+1 yılNerelisin kuzenlerin falan yok mu onlara takilsan
Soran+1 yılKuzenim yok, arkadaşım yok. Bir anneannemler var, arada onlara giderim o kadar. Başka kimse yok.
Cevap sahibi+1 yılBaşka ilde akraban varsa ziyarete gidebilirsin kendi yalnızlığının üstesinden gele bilmen için bi adım at
Soran+1 yılMaalesef pek yakın akrabam da yok gidebileceğim ama bir seyler yapmaliyim ne bilmiyorum ağlamak istiyorum, annem kül kedisi dedi. Evde otur böyle çirkin kıyafetlerle bunal, yaşıtların da gezsin eğlensin aferin dedi. :(
Cevap sahibi+1 yılDm ye gelsene
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen arkadaş istemiyorum onlar gelip beni buluyor başıma dert oluyor sen arkadaş istiyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılYalnızlıktan ölecek duruma gelseydin görürdüm seni :(
Cevap sahibi+1 yılBen 30 yaşını geçtim senelerdir tek başına geziyorum taa adalara gidiyorum. Onca yolu tek yürüyorum.
Gizli Üye(18-24)+1 yılArkadaşa ihtiyacın yok sosyal olmak için kendin her şeyi yapabilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜzüldüm ya 😢😢😢bi kahve içebilegim birini isterdim bende...
00 Yorumla
+1 yılSosyalleş biraz onu nasıl yaparsın bir spora git ordakilerle tanış utanma zaten kaybedecek hiçbirşein yok
01 Yorumla
Soran+1 yılsporda nasıl sosyallesilir ki
+1 yılDaha çok dışarı çık gez çok içine kapanık olma insanlarla konuş zamanla bulursun
07 Yorumla
Soran+1 yılKonuşacak kim var ki ama cikmaliyim evet
- +1 yıl
Disari çık bulursun mağazada alışveriş yaparken tanışıp arkadas olduğum insanı bilirim
Soran+1 yılHadi be
- +1 yıl
Ciddiyim
- +1 yıl
Yaniivine kapanık olma zamanı gelince oluyir her şey
Soran+1 yılÇok iyi ya bi keresinde mağazada biri beni ünlü sanmıştı instagramimi istemisti ona bile vermedim ben de firsatlari teperim hep
- +1 yıl
Hmm
Sosyal medya ile anonim olarak insanlarla konuşmaya başla
04 Yorumla
Soran+1 yılSanal arkadasim cok ben gercek hayatta diyorum
Soran+1 yılBi kez bulusacagim arkadasliktan cok surekli olacak birilerini ariyorum anladin mi
+1 yılKendimi gördüm bi anda lakin bazen tek başına parçadı çalmıyor değil kulaklarımda
029 Yorumla
Soran+1 yılAga be düzeltelim bu durumu
- +1 yıl
Hadi düzeltelim 😂( imkansız olduğu tespit edildi)
Soran+1 yılYapma be dbjdd
- +1 yıl
Tühhh :)
Soran+1 yılAğlamak sövmek
- +1 yıl
Dur dur bir şairin sözleri vardı,
Karanlıkların en derinlerinde gördüm işte aydınlığı,
Ve ben o aydınlığın sonsuzluğunda boğuldum. Ha işte bağulan ben 😂
Soran+1 yılAhahah beni benden alırsan seni sana bırakmam
- +1 yıl
O zaman bir satır daha şairden,
Seni senden alsam ne olur ki bahtımda,
Karanlıklar aydınlanır mı ki ay ışığı misali,
Görür mü gözler o sonsuzluğu,
Ruhumun yarası diner mi huzurla ⚓️
Soran+1 yılBağlanmayacaksın kimseye,
Öyle körü körüne,
O olmazsa yaşayamam demeyeceksin,
Demeyeceksin, yaşarsın çünkü.
Bu da benden gelsin kral- +1 yıl
Son sözü hep ben söylerim;
Derin bir huzurla kayboldum ruhumun sonsuzluğunda,
Gölgelerin aydınlığında arar durdum geleceği,
Şansın şansızlığında buldum işte aydınlığı,
Ve işte son geleceğin umutsuzluğunda son… :) - +1 yıl
Bide şey diycem 39 yaşındaki dayıların bana yaz demesi ne alaka
Soran+1 yılHe ya niyet belli dhhdd
- +1 yıl
Acınası bir hal cidden, keşke kültürel seviyeye müdahale edebilsek
- +1 yıl
Ya da karısına haber verebilsek 😂
Soran+1 yılBoşversene ya mühim değil öyleleri, bu siteden ne bekliyoruz ki zaten
Soran+1 yılKeşke 😂 ben pc mühendisliği okuyorum, hacklesem olur gibi djdbd
- +1 yıl
Nerdrn ne geleceği hiç belli olmaz belkide konuştuğun kişi aslında harika bir kariyere ve düzenli bir hayata sahip kişidir
- +1 yıl
Hangi üniversite
Soran+1 yılÖyle ön yargılı olmamak lazım ama genelde buradakiler o dayılar gibi
Soran+1 yılBuradan söylemek istemiyorum 🙂
- +1 yıl
Anladım:) problem yok, bende okuyorum burdan söylemek biraz sıkıntı doğru
- +1 yıl
Burdkailer diyerek bana hakaret ettin ama 😂😂
- +1 yıl
Neyseki ben az önce kayıt oldum uygulamaya
Soran+1 yılAhaha yok şair adamsın saygım var bdbsd
- +1 yıl
Şair adam değilim kişisel olarak seviyorum böyle şeyleri, insan kendini her anlamda geliştirmeli
- +1 yıl
İmkansızlıklar hariç
Soran+1 yılBiliyorum canım sorun yok dilersen sana yazarım konuşuruz arada uygunsa tabi
- +1 yıl
Tabi memnun olurum benim açımdan bir problem yok
Soran+1 yılYazdım
bro yani çok kasma sanırım yaşın küçük okulda arkadaşın yoksa bile lisede kesin oluyo yani
01 Yorumla
Soran+1 yıl19um
+1 yılSosyal fobiyi yenmek için biraz zor olucak ama dışarıda insanlarla sohbet etmen gerek 🗣️
05 Yorumla
Soran+1 yılKimle ama
- +1 yıl
Bankta oturan herhangi biri olabilir
Soran+1 yılNe diycem
- +1 yıl
@nazlıyldz önerin var mı peki?
Gum geçtikçe insanlar reelde asosyal ama sosyal medyada aktiflesiyor 2 kişi bur araua gelse sikip bunalirlar
00 Yorumla
+1 yılÖnce bi dobarlan gendine gel
03 Yorumla
Soran+1 yılDimi ✊🏻
- +1 yıl
Aynen salma kendini olum bazen olur öyle
Soran+1 yılEyw bro
+1 yılYeni ortamlara girmen lazım
01 Yorumla
Soran+1 yılNereye misal
rakı ic ya da sarap
01 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka hani
İş okul hiçbiri yok mu
04 Yorumla
Soran+1 yılokul var ama orada da durum aynı
Soran+1 yılolmuyo nasıl olcak
Aile & Toplum konusunda 989 cevap paylaştı. Kıyamam prenses 🥺🥺🥺
05 Yorumla
Soran+1 yıldalga geç sen
Soran+1 yıl:(
Soran+1 yılSorun yok abi
Benimde yok gel arkadaş olalım fksd
04 Yorumla
Soran+1 yılİnternetten bir sürü arkadaşım var istemiyorum artık bulusamayacagım gorusmeyecegim insnalarla sohbet etmekten bıktım
Soran+1 yılKüçük şehirdeyim ben yok bulusamayiz. Bi kere bulusacagim insan istemiyorum hem, hep hayatimda olsun birileri.
Sporabyazil sosyalles
02 Yorumla
Soran+1 yılSporda mı sosyalleşicem
+1 yılNiye ki okul filan yokmu
01 Yorumla
Soran+1 yılÜniversitede de edinemedim. Şu an evdeyim.
Sıfırı yok kardeşim ikinci el kaldı hep
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılYalnız değilsin
00 Yorumla Benimle başlayabilirsin sıfırdan
00 YorumlaBurada birileriyle tanış buradan başla
00 Yorumla
+1 yılÇok yaşa aamk zjxjfjfjd :D
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 682 cevap paylaştı.
+1 yılYanında beyaz olanda benim
00 Yorumla
+1 yılKırmızı balon en sevdiğim
00 Yorumlaİnsan yaratıktır hayatını bitirirler
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 525 cevap paylaştı. Üzülme yanlız değilsin
01 Yorumla
Soran+1 yıl:( elimde değil
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen de aynıyım hangi şehirde yaşıyorsun
15 Yorumla
Soran+1 yılküçük bi şehir
Cevap sahibi+1 yılBen Sakaryada yaşıyorum sana yakın mıyım
Soran+1 yılgizliden çıkarsan sana yazarım yaşadığım şehir yakın değil ama üniversitem yakın
Cevap sahibi+1 yılTamam çıktım yazabilirsin
Soran+1 yılYazdım
+1 yılBen arkadaş olurum
02 Yorumla
Soran+1 yılSanal arkadas istemiyorum ki gercek hayatta
- +1 yıl
gercek hayatta arkadaş olurum
Gizli Üye(30-35)+1 yılNerde cokluk orada boklik
00 YorumlaTebrikler bir adet edindiniz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Dışarı çıkman şart:
18 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama ne yapacagimi bilsem
Soran+1 yılTamam denerim ama tek basina da cok gariban hisseidyo insan
Soran+1 yılTamam deniycem çok sag ol :(
Soran+1 yılPeki sağ ol abi tekrardan 😇
- Aile & Toplum konusunda 709 cevap paylaştı.
+1 yılNerede yaşadığına göre değişir
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılBaşlayalım bende öyle
00 Yorumla Sakaryada mı yaşıyorsun?
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır
- Aile & Toplum konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılBana yaz
08 Yorumla
Soran+1 yılSanal arkadasim cok :( gercek hayatta yok
- +1 yıl
Calismiyor musun
Soran+1 yılOkuyorum
- +1 yıl
Aciktan mi
Soran+1 yılHayır normal
- +1 yıl
Hep evdeyim diyosun ya ondan sordum. Ne okuyosun? Arkadas edinmen lazım
Soran+1 yılMühendislik. Evdeyim çünkü bu dönem online.
- +1 yıl
Anladım. İş hayatına atılınca düzelir
+1 yılYaş kaç?
02 Yorumla
Soran+1 yıl19
- +1 yıl
Daha erken değil mi ya.. bu kadar dert edinmene üzüldüm herhalde bı 30 35 var sandım
+1 yılYaz geldi sabret illaki arkadaşın olur.
06 Yorumla
Soran+1 yılolmadı kac yazdır
- +1 yıl
Olur kafanı telefondan kaldırırsan.😉😊
Soran+1 yıldimi ama o zaman da bunalıyorum yapacak hiçbir seyim yok
- +1 yıl
Telefonla oynama oynadığın zaman seni gören örnek veriyorum aa, bunun kessin konuştuğu vardır düşüncesi yaratır. Ben olsam yinede o düşünceye kapılmam çünkü biliyorum neyin ne olduğunu. Ama başkaları böyle düşünmüyor.
Soran+1 yılya kimin umrunda
- +1 yıl
Umrunda değilse böyle bir paylaşım açma ozaman. Boşsun
- Aile & Toplum konusunda 522 cevap paylaştı.
+1 yılKeşke bilsem
01 Yorumla
Soran+1 yıl:(
Aile & Toplum konusunda 601 cevap paylaştı. Kursa yazıl
02 Yorumla
Soran+1 yılKüçük şehirdeyim hem ne kursu olabilir ki?
Gizli Üye(36-45)+1 yılSinema sever misin peki
04 Yorumla
Soran+1 yılHic gitmedim desem
Cevap sahibi+1 yılİstanbul'da yasiyorsan ilk kez gidebilirsin yarin🙂
Soran+1 yılMaalesef
Cevap sahibi+1 yılSanirim farkli ildesin, olsun 🙂 nerede yasiyorsun
+1 yılAntalya dan selamlar
00 Yorumla
+1 yılKS den bulursun
00 YorumlaÇevre yapmayı deneyebilirsin
00 Yorumla- Devamını Gör (15)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 