Sizce işten atılırmıyım kendimi çok kötü hissediyorum?

Arkadaşlar çalıştığım yer özel okul kreş bugün birinin çocuğunu veriyordum babası çok az uzaktaydı fazla değil babasına gitsin diye bıraktım biraz erken araba geliyormuş kanerdan babası çarpcak sandı korktu işte kenara geçti bana biraz sinirlendi işte ama bilerek yapmadım yolun kenarıydı araba yoktu babası servise çok yakındı bir an o arabanın oradan çıkacağını hesap edemedim sizce babası beni şikayet edermi işten atılırmıyım moralim çok bozuk kendimi çok suçlu hissediyorum

Sizce işten atılırmıyım kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla