Türkiye’nin kaybedecek neyi kaldı da değişimi istemiyorlar neyi kaldı?

Bu kadar korkak bir kesim görmedim herkes daha ne kadar batabiliriz demiyor ama korkaklar kaybedecek bir ülke mi kaldı ülke bizim mi sanıyorlar hala yerli üretim neyimiz kaldı her şeyi ihraç eden yurtdışına bağımlı bir ülkeyiz haline şükreden insanlar ne için şükrediyor?
Türkiye’nin kaybedecek neyi kaldı da değişimi istemiyorlar neyi kaldı?
Cevapla