Bu kadar korkak bir kesim görmedim herkes daha ne kadar batabiliriz demiyor ama korkaklar kaybedecek bir ülke mi kaldı ülke bizim mi sanıyorlar hala yerli üretim neyimiz kaldı her şeyi ihraç eden yurtdışına bağımlı bir ülkeyiz haline şükreden insanlar ne için şükrediyor?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Onlar gönlünü ahiret hayatına vermişler, bu geçici dünyanın etkisini aşmışlar ondan.
Onların imanından da şüpheliyim imanlı olduklarını sanıyorlar ama en çok Müslüman ülkelerde taciz tecavüz var lanet olsun bu saçmalıklara din de adam öldürmek mi varmış
Onların dini seninki ile farklı. Onlar cennete sen cehenneme gideceksin çünkü.
Djsjsmsmshsjaj Sktr git Arap ülkesine sen mi karar veriyorsun vallahi bi sktr git laftan anlamaz pç kuruları
Sen bu kadar akillisin mâdem burada ne işin var gidip sözcü olsana bir seyden haberin yok gelip burada batti zaten daha neyi var bu ulkenin diyorsun
Kardeşim sen ne anlatıyorsun be abi
İste anca youtubedeki soytarilarin taklidini becerirsiniz boyle devlet yonetmek kolay mi zannediyorsun sen
Yönetemiyor işte sorun bu bak adam iyi biri lafımız yok ama yönetemiyor bıraksın madem yani
Şuna cevap verir misin peki k. k gelirse nasil yonetecek ülkeyi borcla mı uyusturucu mu organciyla mi hangi ile bu ülkeyi böler
Mesela ilk iş Suriyelileri gönderse ekonomi olarak rahatlarız abi onlar geldikten sonra yerin dibine battık bütün vergilerimiz bizim hakkımız suriyelilere yardım için kullanıldı ama biz gençlerin kredi borçlarına faiz bindirdi benim durumum olmamasına rağmen kredi alarak okudum bi de gidip faiziyle ödedim hak mu bu ben mezun olur olmaz borçlandım ama bütün yaşlıları emekli yapmasını biliyor dimi 40 yaşında afla emekli ol 40 sene benim vergimle hakkımı ye ama ben bir genç olarak kredi borcu ödeyeyim dimi bizim borçlarımızı silsin diye yalvardık yaptı mı hayır bkunda boğulsun hakkımı yiyenler ama yaşlı kendisi de ya hala diyor ki ev hanımlarını emekli yapacakmış gençlere ne yapacak ne yeter artık yeter ya emin ol chp adaletli bir parti bütün önceliği gençler bu ülkeden Suriyelileri gönderse imamhatip açmayı bıraksa zaten ekonomi düzelir
Peki suriyeliler kimin yuzunden ulkeye girdi davutoğlu siyaset boyle bir sey iste bak kimseye guven olmuyor basimizdaki gitse oburleri ağzimiza ederler
Özerklik getirip daha çok şey kaynedebilir. Gerçi siz ne anlarsınız
Sen çok anlıyorsun ya Suriyeliler bu kadar üremeyle zaten bizden eser kalmadı ben çevrede Suriye’lerden başka kimseyi göremiyorum kardeşim biz böyle yaşayacaksak ülkeyi satsın daha iyi zaten sattı da
Çok şükür karnimiz tok sırtımız sicak.. Malimiz namusumuz güvende
Kimin namusu güvende kimin ne namusu en namussuz insanlar bizim ülkemizde karın tokluğuna 10 saat çalışalım aynen bizim hayallerimiz ne olacak soğan ekmeğe razı mı olacağız biz ben hesap yaparak almak yemek zorunda mıyım hangi ülke bu durumda hangi ülke bu kadar leş durumda bu ülke çoktan satıldı satıldı satıldı
Gerçek dünyaya dönseniz mi acaba
20 kişiyi domuz bağıyla öldüren hizbullahcilari serbest bıraktılar sesin çıktı mı?
@crazy-_-man sapi samana kariştirmayin lütfen
Neyi neye karıştırıyorum. Terör terör dediler 20 kişiyi öldüren hizbullahcilari serbest bıraktılar. Ekonomi noktasına gelince 500 milyar dolar dış borç var dolar hergun artıyor, banka kredileri tavan yapti, hadi git bankaya yüzde 40 dan aşağı faizle kerdi alabiliyor musun. Araba fiyatları 1 haftada yüzde 20 30 zamlandi. Bir kıçı kırık telefon 50 60 bin tl. Ev fiyatları olmuş en ucuz 1.5 2 milyon en ucuzu buda. Ev kiraları minimum 5 bin TL. Hangi ekonomi iyi anlatta herkes bilsin.
@crazy-_-man herkesin bir telefonu var zaten.. Evimler. arabami da bu iktirdar döneminde aldim
Sen diyorsun ki benim durumum iyi başkası da umrumda değil. Şimdi şunu acikla ozaman bir asgari ücretli emekli minimum 5 bin TL kira vererek kalan parayla nasıl geçim sağlayacak?
Bizimkiler de aldı ev araba ama fakir yaşadık biz evimiz arabamız var şükür ama gençliğim yok gençliğim yok anladın mı ev araba alcam diye benim hayatım yok akp li ler sinirliyim
Olay herkesin telefon olması meselesi sence ekonomiden algıladığın bu mu? Bir ülkede 10 günluk çalışmayla alınan bir telefon neden burada 6 aylık maaşla alınıyor? Alım gücü yaşam standardı nedir ogrenememissin hala
Akp illerin ak yakında bunlarla muhatap olunmaz
Kk ye hiç güvenemiyorum ama 7 tane adama mi ihtiyaci var tek basina yetersiz mi
Bir delil ile 40 alimi ikna edersin ama 40 delil ile bir cahili ikna edemezsin. O yüzden cehalette savaş en büyük savaştır.
Bunu derken Tayyip Erdoğan'ın yanındaki adamları görmeden mi dedin gerçekten?
Sayayım mi. Her türlu hakareti yapan bahçeli, akp nin 20 yıllık günahlarına ortak olmam diyen yeniden refah, Hizbullah terör örgütü değildir diyen hüdapar BBP, DSP...
Bunlar tayyibin yanında hiç araştırmadin mi? Bahçeli'nin akp hakkındaki soylemlerine bir dönüp bak neler nelerrrrrr söylemiş...
@crazy-_-man birde kendinizi akıllı sanmaniz yok mu traji komik resmen
Allah sana birgün aklını kullanmayı nasip eder inşallah ama çok zor.
@crazy-_-man kullandigmiz icin bazi kesimler kuduruyor ve kudurmaya da devam edecekler zaten
Olmayan aklını kullandığını sanman nekadar tuhaf 😂😂😂
@crazy-_-man geldik mi yine hakarete.. fark var işte biz saygi duyuyoruz
Bak izle aklını kullanabiliyorsan belki bir şey anlarsın. Evet cokkkkk fark var ama sende o farkı anlayacak kapasite yok ne yazık ki.
https://youtu.be/72QCRNp0PAk
Ekonominin iyi olduğunu savunup bir ülkede 10 iş günüyle alınan bir ürünü burada neden 180 iş gücüyle alındığı gerçeğini anlatmiyorsan demek ki bir sorun var demektir.
@crazy-_-man evet o sorun çözülecek inşallah
Demek ki ekonomi iyi değil demi? Daha iyi şartlarda yaşamak istemek size niye kötü bir şey gibi geliyor?
Hayat şartları iyi olsun banane Tayyip mi yönetiyor Kemal mi yonetiyor. Ama ekonomi son 7 8 yıldır hergun kötüye gidiyor.
@crazy-_-man ekonomi dünya genelinde bozuk
Kaç ülkeyi araştırdın? Başka ülkelerde bir yılda hangi ürünler yüzde 200 artmış? A haber izleme biraz araştır.
@crazy-_-man arastiriyorm zaten
Söyle ozaman hangi ülkelerde bir yılda yüzde 200 ürünler zamlandi? Hangi ülkelerin para birimi hergun değer kaybediyor. Araştırıyorsan bunları bilmen lazım.
@crazy-_-man biz güçlü Türkiye yiz
Cevap vermedin?
@crazy-_-man gerek yok çünkü
Çünkü ekonomik olarak ülke berbat durumda bunu bildiğin halde savunma bari.
@crazy-_-man eleştirmesi en kolay..
Gerçek olanı kabul etmek sizin için niye zor bukadar?
@crazy-_-man inkar eden bisey mi yazdim
Neyse kardeş sen araştır gerçekleri yok sayma.
@crazy-_-man tmdr sende 👍
Cahil bir topluluga bir şey anlatamazsin.
Sinir hastası oldum
bir şey anlatamazsin. 20 kişiyi domuz bağıyla öldüren hizbullahcilari serbest bıraktılar. Teror terör diyorlar seslerinj çıkarsınlar hadi. Ama nerdeee. Sadece a haber dinleyen kafatasına biz ne desek boş.
Dinden ve imandan kim çok söz ediyorsa orada bir şey vardır mutlaka hep gördüğümüz gibi dini yaşayan değil ağzına alanlardan korkar oldum pislkler
Dini siyasete alet edince dine en büyük zarar verilir zaten bunu yaptılar.
bişey kalmadı kı