İyi niyetli olmak kazandırır mı kayıp mı ettirir?
Kazandırır tabiki
Kaybettirir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İyi niyetli olmak tabi güzel bişeydir. Ama bazen karşımızdaki sandığımız kadar iyi niyetli olmayip bunu suistimal edebiliyor. Onun için bazen hak edene hak ettiği değeri vermek gerekiyor.
Bende iyi niyetimden çok kaybettiğim olmuştur. Hala daha olmuyor desem yalan olur 😊
Kazandırır. İyi niyetini insanlardan bir şey elde etmek için değil Allah rızası için iyi niyetli olup iyiliğini denize atacaksın. İyiliğin huzuru ve sevabı bana yetiyor.
Cevap
12Cevap
İyi niyetli olmak kaybettiriyor maalesef bana hep kaybettirdi mesela
Cevabı videoda:
https://youtu.be/jHJxYjL1DF8😂
Kısa vadede kaybettirir ama kazanımları geçici değildir. Etrafında çok insan olmaz ama harbi insan olur
Normalde kazandırması gerekiyor ama bu dünya da kaybettirir. Çünkü ben daha kazanamadım :/
Çok güzel bir soru? Daha net cevap verebilmek için sizin için kazanç nedir?
İnsan , aşk , para , makam , mevki gibi birçok şey 🤷♀️
Maalesef bir çok yönden kaybettirir. Aşkı bir kenara koyuyorum o farklı dünya da.
Teşekkür ederim 🙏ufkumu açtınız
Kısa vadede üzülürsün uzun vadede kazanırsın bence
Kaybettirir gibi görünsede er ya da geç kazandırır aslında.
iyi niyetli olmak bir kadına yakışan en güzel haslet
Bana hep kaybettirdi.
Banada
İyi niyet hep kaybettirdi
Uzun vadede kazandırır
Kazandırdığını düşünüyorum
yerine göre davranmalısın
Çünkü karma
Nasıl yani ne demek istediğinizi anlamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?