Güncellemeler
+1 yıl
Sapıklık derken onu bşr açayım öncelikle. Pencerem açık kalmıs daha odadaa bile değilim namussuzluk yapıyorsun diyo küfür ediyor bağırıyor asağılayıp beddua ediyor 2 tane reşit kızı var utanmıyor 23 yasındaki kızından da 2 yas ufak oğlundanda ve herkesin içinde yakınlasmaya kalkıyor karısıyla evet bana namus kesilen ahlak bekçisi bu namussuzluğun en büyüğünü yapıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ben asırı rahatsız oluyorum artık bu adamdan. Geceleri kapımı kilitleyip uyuyorum buna bile laf ediyor kilitlmesem saçma nedenden girip ısığımı gece 2 de açıyor uykusu kaçmıs diye. Dusa giriyorum benden önce girip sırf girmeyeyim diye bişilerle uğrasıyor , babasıyım sapık gibi davranıyorsunuz diyor ama bi ara baktım kendi kapısınıda kilitlemiyo 2 defa uygunsuz gördüm ve psikolojim çok bozuluyor ondan da iğreniyorum birde evlilik bahsini açıyor haytta evlenmem diyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Umarım her şey yoluna girer ailenden mümkün olduğunca uzak kalmaya çalış kendi meslegini eline almaya çalış okucaksan başka il yaz vs.
Zaten amacımda bu yönde. 1 ay kaldı direkt sınava girip sehir dısıba çıkıcağım anneannemlere gidip ordanda üniversiteye. Sevgilime dedimki babam tavır alabilir tek basıma üniversiteye gidicem oda hayır saçmalama gerekirse ben gelirim Yalnız değilsin bu hayatta dedi ama bilmiyorum galiba da biraz korkuyorum
Bazen zor seçimler yapmak zorunda kalabilirsin zora düşebilirsin bu seni daha güçlü yapar korkma sadece yap
Oda öyle diyor arkandayım diyor ama Sevmiyorum insanlara yük olmayı maddi ve manevi kendim yapmak istiyorum ve bşrdaha doğuyada dönmeyi zaten düşünmüyorum beni silerse benim öyle ailemde zaten yok artık onları tek kalemde silmeye hazırım artık. Durdum gitmedim olan hep bana psikolojime oldu
Hep arkasinda durma zaten çok güvenme kısa süreli sadece bir süre yardimini işte o sürede burs iş vs bul kendin birseylr yapmaya çalış
Yapacağım zaten ama koymuyor değil yani. Ses tonumda üzgündü doğudan çıkarsan silerim demesi zaten onunda babası yok beni çok iyi anladığını düşünüyorum biliyorum aslında değer verdiğini ama kafamda çok çelişki yasıyor insanlardan korkuyorum
Sevgilime bunu anlattım tek basıma evden üniversiteye gidiceğimi. İnsallah İzmir çıkarda beraber yasarız. Uzak oksada arkamdan geliceğinden şüphem yok ama keske arkamda bir baba olsaydı benim hep bir yanım yarım kaldı..
Ama şunu da unutma bir kişiye bağlı kalma gerçekten diyorum insanların ne yapacağı belli olmuyor tek başına kalmaya çalış derim hatta ben de seninkine benzer bir durumdayım aile bakımından seni anlıyorum ama kendi ayaklarının üzerinde durmanı öneririm
Haklısınız. Elimden geleni yapacağım, teşekkürler
Tam sevgilimin aile yapısı aile sayisina kadae bana yansıyor ve ben onu dinliyorum hoşuma gidiyor çünkü güvenip paylaşıyor sende paylaş rahat edersin hem hem oda mutlu olur bana sırrını aciyo diye
Onun sadece annesi var bu hayatta babası vefat etmis ve evin tek oğlu tek çocuğu. Biz 1 haftadır tanışıyoruz normal davranmaya çalısıyorum babam narsist bi insan ve benden hep aldı duygularımı paramparça ediyor. Birdaha aramın bozulmasınıda istemiyorum ilişkimde çünkü yıllardır narsist bi insan yüzünden korktular duygularımdan çaresizliğimi zayıflığımı bilmesini istemiyorum ama az çokda hissettiğinide düşünüyorum
Ağlıyorum Şu an ama o gezmelerde söyleyemiyorum. Kendimi kime açtıysam terk etti çünkü
Benim sevgiliminde ailesi ayri babasi evlerini bile silahla taramis o şekil biri bunu anlat ona terkederse sevmiyordur ztn severse dinler sana da Allah sabır versin kuzum
Dertleşmek istersen dinlerim
Tesekkür ederim 🥺ben galiba ona Şu an tam anlamıyla güvenmiyorum hen o kadar samimiyet olmadı anlatmam için güven hissetmiyorum ona
O zaman sonra anlat
Ne zaman bunlar sence konusulur? Dünden beridir annesi ile zorla tanıstırdı beni anneside değişik bişey zaten ve bana karsı sorun Şu an görünmüyor sadece yası ufak sanki demiş oda yok aynı yastayız dedi yani annesi sorun çıkarmadı. Benim Annemle görüşmek istiyor nikahı 1 sene içinde kıyarım diyor ben kesinlikle evlilik bahsini dahi açmadım çocuk dedi ben 2 sene en az düşünmem dedim. Çünkü evleneyim koca bana baksın derdinde hiç değilim
Düşünce yapılarımız aynı Ama etkilemek için söylüyorsa yapmak zorunda değilsin dedim ben istiyorum seni diyor ailemle tanısmak için ısrar ediyor babam dısında herkesle tanıstırırım dedim onunlada istiyorum dedi açıkçası anlatmadım sadece sevmediğimi biliyor. Onunla tanısmak istiyorsan işlerin cissiyetine girmesi lazım dedim anneni getir dedim oda tamam dedi Şu an beni şaşırtıyor çok fazla. Ama yine söylüyorum ben evlenip kocaya vardım basım göğe erdi kafasında olsaydım evet derdim evlenincede Özgürlüğüm yine elimde olacak dedim İzmir'de olduğun sürece özgürsün dedi bana bende tamam dedim yani
Ben şu zman diyemem ne zaman güvenirsen o zaman canım
sen isteyerekmi ensest yaptın yoksa babanmı zorladı
Ne saçmalıyorsun