Homofobigim diye yobaz mi oluyorum sizce?


Escinsellige cok karsiyim igrenc bisey bence ayni cinsten iki kisinin olmasi cok yanlis hele de kadin kadina... bazi kisiler ile bunun tartismasini yaptim bana yobazsin dediler sizce haklilar mi
Homofobigim diye yobaz mi oluyorum sizce?
Cevapla