dünyayı değiştirmek isterdim , şimdi ise dünya nasıl değiştirdi beni bilmiyorum gökyüzünü taşımak isterdim, şimdi sadece kendimi taşıyabiliyorum. İyiyim diyelim
anlamdan çok benim için kulağıma hoş gelmesi önemli ve dinlersem ingilizce dinliyorum az buçuk anlamaya çalışıyorum ne demeye çalıştığını teşekkür ederim
Sen yine de tek bir perspektifte takılıp kalma Uruguay müziği de dinle Fransız da zaten böyle kıyıda köşede kalmış bir de hali hazırda dinlediklerini dinleyip sentez yapınca dünyaya bakışın değişiyor
evet o şarkıcıları severek dinliyorum 🤓 ben çok seçici biriyim ben bu tarz sevmiyorum dedikçe önüme yeni bi halı atan kilimci gibisin valla cjxkxnx son şarkı da blues tarzı ben onu da sevmiyorum ama seni de cok yordum uğraşıyosun o kadar sağol valla xjxkxm ama en başta da dediğin gibi UYUŞMASI MI LAZIM😊
Dhdhsbsh ben özellikle müzik dinleyen biri değilim. Telimde bir tane müzik inili değil ancak çoğu müziğe asinayim. Senin dediklerin mesela çok popüler ve bilindik uyuşmayacak bir insan olduğunu düşünmüyorum. 😎
yok ya ben soruyu öylesine sorduğumu başta söyledim zaten bulmak amacında değilim soru sormak için sordum öyle söyliyim sen de çok ciddiye aldın teşekkür ederim vaktini ayırdıgın icin🫶
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Neden uyuşması mı lazım
hayır da uyuşsaydı güzel olurdu bilmiyom öylesine sordum
Yok be uyuşmasa da olur
Sana biraz müzik atayım knk kulakların bayram etsin
olur kankim at
https://youtu.be/3TzhOiMudFI
Daha da atarım
https://youtu.be/xRNbwXPMC2Q
Knk her din dil ırktan dinliyorum arada atarım şimdi derse geçiyorum
Dinledim ilki biraz böyle çocuklara söylenen şarkılar gibi hissettirdi ama güzelmiş ilkini beğendim. Sen de bunu dinle https://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4
Anlamına odaklan dostum elbette dinlerim
https://youtu.be/zwXMSa9yokQ
Bak son attığım da iyidir
dünyayı değiştirmek isterdim , şimdi ise dünya nasıl değiştirdi beni bilmiyorum
gökyüzünü taşımak isterdim, şimdi sadece kendimi taşıyabiliyorum.
İyiyim diyelim
Şu kısmı çok iyi
anlamdan çok benim için kulağıma hoş gelmesi önemli ve dinlersem ingilizce dinliyorum az buçuk anlamaya çalışıyorum ne demeye çalıştığını teşekkür ederim
Rica ediyorum dostum
Sen yine de tek bir perspektifte takılıp kalma Uruguay müziği de dinle Fransız da zaten böyle kıyıda köşede kalmış bir de hali hazırda dinlediklerini dinleyip sentez yapınca dünyaya bakışın değişiyor
bilmiyorum ben denedim dinleyemiyorum onları hatta önceden türkçe şarkı bile asla dinlemiyodum üniversiteye başlayınca türkçe şarkı dinlemeye başladım
Ahhssh tamamdır sana uygun bir tane biliyorum.
https://youtu.be/H77fRz1rybs
Türkçe de güncelleme kısmına koyduğun şarkıcılar çok iyi
evet o şarkıcıları severek dinliyorum 🤓 ben çok seçici biriyim ben bu tarz sevmiyorum dedikçe önüme yeni bi halı atan kilimci gibisin valla cjxkxnx son şarkı da blues tarzı ben onu da sevmiyorum ama seni de cok yordum uğraşıyosun o kadar sağol valla xjxkxm ama en başta da dediğin gibi UYUŞMASI MI LAZIM😊
Dhdhsbsh ben özellikle müzik dinleyen biri değilim. Telimde bir tane müzik inili değil ancak çoğu müziğe asinayim. Senin dediklerin mesela çok popüler ve bilindik uyuşmayacak bir insan olduğunu düşünmüyorum. 😎
5 kişiden 3 u dinliyordur o açıdan rahat ol dostum bulursun
yok ya ben soruyu öylesine sorduğumu başta söyledim zaten bulmak amacında değilim soru sormak için sordum öyle söyliyim sen de çok ciddiye aldın teşekkür ederim vaktini ayırdıgın icin🫶
Dgshshs
Rica ediyorum ☺️