Babam benimle sadece derslerim için konuşuyor. ?

Babam, benim okulumda öğretmen. Yani öğretmen kızıyım ve bana derslerim konusunda çok baskı yapıyor. Kardeşime de aynı şekilde. Ben bir şekilde umursamayabiliyorum ama kardeşim bunu yapamıyor. Derslerim yüzünden de aramız çok açıldı. Derslerimin onun için benden daha değerli olabileceği düşüncesi çok kötü hissettiriyor. Sabah kalkıyorum günaydın, harçlığın var mı; eve geldiğimde de hadi yemeğe, ver şu telefonu, ders çalış, iyi geceler. 1 hafta boyunca yaşanan senaryo bu. Sadece bu hafta da değil. Uzun süredir aynı döngü. Liseye yeni geçtim. Belki onun acemiliğiyle çok baskı yapıyordur diyeceğim ama bu kadar da olmaz ki ya. Ufak bir sohbet etmek istiyorum soğuk soğuk cevaplar veriyor. Bugün hastaneye gittik, doktor abla çok tatlıydı dedim arabadayken, çıt yok ya. İnsan bir tepki verir. Bir de herhangi bir yaşadığım olay komiğime gidiyor, atıyorum instagramda biriyle yorumlarda gülüştük, şakalaştık. Gidiyorum anlatıyorum hemen yargılamaya başlıyor, "tanımadığın kişilerle mi mesajlaşıyorsun?" diye olay çıkarıyor. Ama konu derslere mi geldi? Nasıl açılıyor çenesi bir görseniz. Sabır ya sabır ya sabır ya!

Babam benimle sadece derslerim için konuşuyor. ?
Cevapla