7. sınıftaki öğrencim bana aşık olduğunu söyledi. Nasıl davranmalıyım?

Arkadaşlar çiçeği burnunda bir öğretmenim. Öğrencilerimden biri sürekli bana gelip tuhaf teklifler yapıyordu. Yani okul dışında kahve içelim mi, bisiklet sürelim mi gibi. Bugün böyle bir durum olduğunu öğrendim. Görmezden gelmem olmaz çünkü öğrencim. Rehberlik servisine mi göndermem doğru sizce daha ufaklar ne yapacağımı şaşırdım
7. sınıftaki öğrencim bana aşık olduğunu söyledi. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla