Dert dinleyen
Dert anlatan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben yemek yiyen tarafım ikiside değilim yani. d milletin derdinden banane benim derdimden millete ne kafasındayım.
Cevap
26Cevap
Dert dinleyen olurum ama kendi derdimi kimseye anlatmıyorum zaten kimse anlamadığı için
herkesin derdini sabırla ve saygıyla dinlerim onlara cözüm üretmeye calışırım
Arkadaş gibi arkadaş işte 💪
Genellikle dinleyen öyle derdimi kimseye anlatmam ben
Bi gizemli kokusu alıyorum
Beni dermişim 🤪
Kooooş geeeel hemen
O niye
Dinleyen konumunda sessiz ama yıldan tıla biraz daha konuşkan oldum
Dinleyenlerin genelde yüzü gülmezmiş
Dert anlatma evresini geçtim dert dinliyorum erkeklerin aldatışlarını
Helal sana Yusufi
arkadaşlarımla dertleşmeye bayılırım onlar dinlerler hep beni saygı duyarlar ve beraber tartışırız
Dertleşmemiz gereken konular var ozaman karşim
arkadaşlarımın dertleri çok oluyor ve onların her zaman destekcisiyimdir ve her dertlerini sıkıntılarını anlatırlar
Helal olsun karşim
arkadaşlarım genel olarak dinlerler onlar biraz suskundurlar hayatları benım gibi değil
Merak uyandırdın şimdi 😟
arkadaşlarımı dinlerim ve yorum yapmamı isterler çok önem verıyorlar dusuncelerıme
Bunları özelden konuşalım canım
benim daha çok ailevi sıkıntılarım olur onlarıda sadece en yakınıma anlatabilirim ve o da dinler ve beraber dertleşiriz
Dinleyenimdir ve zamanı geldiğinde maalesef dinlenen olamıyorum çevremde dinleyici olmuyor :(
Genelde ders anlatan taraf olurum dinleyen tarafı olduğumda çok olmuştur yani duruma göre değişir bunu tek seçeneği indirgemek doğru değil
Dert dinliyoruz ama bizden bişeyler eksiliyor
Ben dert anlatmayı pek sevmiyorum. Genelde dert dinlerim
Dinleseler yeni dertleri olur o yüzden pek dinlemezler
Arkadaş ortamında dinlerim dost ortamında çözüm üretirim
Değişiyor ama geneline dökersek dert dinleyenim diyebilirim 😀
Yerine göre ikisini yapıyorum
Çoğunluk hangisi diye sorarsan dert dinleyen tarafım
Tek benim değil sorunu olan herkesin durumu konuşulur bizde. Hepimiz birbirimizi dinleriz.
onlar benım kurtarıcı meleklerım hep dınlerler beni yardım ıhtıyacım oldugunda anında gelirler
dert dinlerim onları dinlemek biraz iyi geliyor onları mutlu etmeye kafalarındaki sorunları cözmeye calışıyorum
Maşallah ne kadar düşünceli bir kadın benimde bir kaç derdim var ama çözebilir miyiz acep
dert dinlerim tabikide onların sorunlarını anlar ve berabaer cıkarız bir dağ tepesine bagırır cagırır birde derdimizi ormana anlatırız
genellikle onları dinlerim beraber oturur ağlarız birbirimize kızarız bağırırız ama rahatlarım gün sonunda
dertlerimi sadece paylaşarak azaltabilirim sağolsun buna care ise arkadaş ortamım yardım ediyor
dert dinlerim hep aşk sorunları ve ailevi sorunları hiç bitmeyen bir arkadaş cevrem var
kişiye göre değişir tabi
Güzin abla olmama az kaldı 😅
Kızlardan dolayı derdim de çok oluyor habire beni dinlerler ama en enerjik de benim
tabikide dinlerim onlarda beni dinlerler ama onların tabi benden fazla dertleri var
genelde dinlerim onların dertleri bitmez her an hazırda bekliyorlar anlatmak için
ben anlatırım onlar dinler ve tartısırısız o konu üstünde çok güzel muhabettımız oluyor
Dert dinleyen olurum ama bezende dert anlatan ama bu çok nadirdir
Tabii ki dinleyen
Hiç derdini anlatmayıp sürekli dert dinleyen.
Hep dert dinliyen oldum
Dert dinlerim genelde
Dert dinleyenim
Dert dinleyen
Dert dinleyen.
Dert dinleyen
Dinleyen
Dert dinleyen
Dert dinleyen
Dinleyen taraf
nötr.. anlatmamda, anlatandanda uzaklaşırım
Dinleyen
Dert dınleyen😂
Dengeli bence
Dinlerim çoğunlukla.
dinleyen
%85 dinleyen
Dert dinlerim
Dert dinleyen
İkiside olabiliyorum ama derdim çok🙄
Dert dinleyen
Dert dinleyen
Dert dinleyen
Dinleyen.
Dinleyen
dinleyenim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar