Neden Kürtçe anadil eğitimi ve resmi dil istemiyorsunuz?

Elin yabancısının Arabınını dili rahatlıkla hem eğitimi verilip hem de konuşurken aynı zamanda levhalar da yazılmasına rağmen bu toprakların öz halkı ve bu ülkenin kurucu halkının kendi anadilini eğitimi istemesi resmi dil olması gayet en olması gereken doğal bir hak. Kürt Türk kardeşiz et ve tırnak gibiyiz ama hep eti yenilen üçüncü sınıf Muammelesi yapılan kürt halkı olmuştur. Birlikte bu vatani kurmussak zamanında Koçgir isyanını bile yeni Cumhuriyet bastıramazken Kürt halkı isyanı bastırdı yani kısacası zamanında Kürt halkı isteseydi kendi devletini rahatlıkla kurardı. Din kardeşiyiz asırlardır beraberiz kız aldılar verdiler kanları karıştı kısaca merak ettiğim bir dil ile ülke bölünmez anlam veremiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Çok fazla uzatmayacağım araştırmaya sorgulamayan tarihsel bilgisi olmayan kişilere hakikatı ne kadar anlatsak boş. Kürt sorunu çıkartan türk milletçileri ve Atatürkçülüler yaptı asimile politikalar, dersim katliamı Kenan Evren... Anadil olacak bu ülkeyi kuran halkı kendi dilini kültürünü yaşatacak. Bu coğrafyanın ev sahibi ona göre akılcı düşünün okuyun
Neden Kürtçe anadil eğitimi ve resmi dil istemiyorsunuz?
Cevapla