13 yaşında babamın dayatması ile kapandım ailem dindar bir aile
Şu an çok kararsızım 20 yaşındayım ve 7 senedir kapalıyım. Aklıma ara ara da olsa açılma düşüncesi gelip duruyor.
Bir yandan açılsam pişman olur muyum diyorum diğer yandan açılmaya karar versem bunu babama nasıl açıklarım onu düşünüyorum.
Çünkü muhafazakar bir aile ve babam çok tepki gösterecektir benim için çok zor bir durum
Kafam çok karışık ne yapmalıyım
Şu an çok kararsızım 20 yaşındayım ve 7 senedir kapalıyım. Aklıma ara ara da olsa açılma düşüncesi gelip duruyor.
Bir yandan açılsam pişman olur muyum diyorum diğer yandan açılmaya karar versem bunu babama nasıl açıklarım onu düşünüyorum.
Çünkü muhafazakar bir aile ve babam çok tepki gösterecektir benim için çok zor bir durum
Kafam çok karışık ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Evden ayrılabilme durumun yojsa şu an düşünme güzelim
haklısın bu konuda ama üni mezuniyetini kapalı geçirmek istemiyorum anı kalacak spnuçta 🥺 2 yıl var ona da gerçi ama mezun olup işe başlamadan evden ayrılamam
O zaman ertelemeni tavsiye ediyorum 🙏🏻
Tercihin ney bende kapalıyım bende arada düşünüyorum
Açılmak sanki daha ağır basıyor
Başınımi açmak istiyorsun sadece yoksa giyimidemi
Giyimim çok değişmez tunik kadar olmasa da uzun ve salaş şeyler tercih ederim. Açık giyinmek bana göre değil
Açılmaktan kastım sadece saç aslında
O zaman sorun yok açır
Canım açıl o zaman
Ailem öyle bakmaz ki olaya
Gizliden çıkıyorum ordan konuşalım mı
Olur yazayım
Attim istek
Neden açılmak istiyosun. Sence hayatında ne değişecek
Olduğum gibi görünmüş olucam. Dindar biri değilim başörtü dışında yaptığım bir şey yok. Namaz kılmak iyi bi insan olmak istiyorum bunun için çabalamak istiyorum ama örtüyü sevmiyorum. Bu arada açık olsam kısa kol bile giymem sanırım büyük konuşmayayım da benim açılmaktan kastım saç diyebiliriz
Tamam da tatlım bunun altında yatan neden ne sence onu söylüyorum neden saçının görünmesini istiyosun hemde kısa kol bile giymem diyen biri olarak
Bunun nedeni dindar görünmek istemiyor olmam saçma gelebilir ama bu yani nedeni. Ben dindar biri değilim ki mesela namaz bence daha önde geliyor. Açık olup namaz kılanlar da var ama benim sadece örtüm var değeri var mı şimdi bunun bi de aile dolayısıyla yapılmış.
Kıyafet olarak ben o yaşlardan beri daha kapanma olayı yokken yarım kol giyinirdim. Bak mesela evdeyim kısa kol giyebilirim ama annemin yanında dahi giymem. Görünmesini istemiyorum hassasım o konuda
Açık olayım ama düzgün bir açık olayım bazen düşünüyorum onun günahı da ayrı ama hani kapalı kalsam hiç mi günahım yok mesela
Tatlım ben seni anlıyorum ama mantıklı gelmiyo. Bende kapalıyım 11 yaşımda kendim istedim kapandım şu an 20 yaşındayım hiç açılmayı düşünmedim sadece şey demişimdir şimdi eskiye dönsem liseye geçerken kapanırdım. Ama evde şortla dolaşırım mesela. Bence sen kendi isteğinle kapanmadığın için kapanmak sana ağır geliyo. Şey gibi bir işi yapmak için kalkarsın ve biri şunu yapsana der o zaman o işi yapmak hiç içinden gelmez
Ayrıca dindar görünmenin nesi kötü. İnsanların düşüncelerini önemsiyosan sen yazın uzun kolluyla oturduğun zaman bu havada bu mu giyilir zevksiz derler, bi yerde otururken vakit geçmeden namazımı kılıp geleyim desen yine dindar derler. Kendin istiyosan açıl bir şey demek benim haddime değil. Ama iyi düşün ben bunu neden istiyorum diye başkalarının düşüncesi içinse değmez senin içinse değer
Evet hep öyle oluyor zaten ama yapmak istediğim içimde kalan çok şey var
dindar biri olsam tamam kalsın ama dört dörtlük yapmayacağımı biliyorum hiçbir zaman
Ya kimse dört dörtlük olamaz ki
evet ben de örtüyü düşünüyorum illa olmalı mı diye
Yapabildiğimiz kadar yapmamız gerekiyor. Mesela benim nefsime namaz kılmak saha azğır zor geliyo ama elimden geldiğince kılmak için çaba gösteriyorum. Gıybet günah yapmamaya çaba gösteriyorum. Elinden geldiğince yapman gerekenleri yapmaya çalışırsın işte örtü de bunlardan biri
Çok karışık kafam gerçekten
Bence bunu neden istediğine odaklan. Kıyafette açılmayı düşünmeyen bir insan bence zorla kapandığı için o zorlamaya boyun eğmek istemediği için açılmak ister
Üniversiteye gidiyor musun
evet gidiyorum ama o konuda şunu söyliyim
ben şu an açıklık değil de çıplaklık olduğunu düşünüyorum
her açık illa vücudunu gösterecek diye bi şey yok ki
düzgün giyinmek istiyorum ben
mesela pantolon giyince bilek kısmı görünüyor bence bir kapalının bunu yapmaması gerek ya da ne bileyim çok uzun şeyler giymek istemiyorum tunik gibi, kalça kısmını kapatsın dar olmasın yeter bana
ama benim giyinmek istediğim tarz kapalılığa uymuyor her ne kadar açık olmasa da
Anladım canım nasıl istersen artık
Çok küçükmüşsn
Kapandığımda mı
Evet kendi isteğinle olmalı her şey içine sinmeli
İşte ben de bunu anlatmaya çalışıyorum aileme ama pişman değiller. Siz kapalı mısınız
Hayır değilim
Ailen için kapalılık daha önemli olabilir ya da onlar için doğru olan odur ama sen kendi içinde bi bireysin sürekli ailene bağlı kalmayacaksın istemeyerek yapılam her şey eziyettir seni kötü hissettiriyorsa ne anlamı var
O da doğru annemle konuştum biraz anlayış sağlar gibi oldu ama babam mümkün değil. Şöyle bir örnek vereyim. Annem kardeşimin kız kınası olsa saçımı açar yaptırırım vs dedi şakasına falan babam da ciddili izin vermem dedi çok şaşırdım
Sadece Kadınlar olacak sonuçta
Baban keşke böyle biri olmasa
her şey kapalılık değil
Keşke anlamaya çalışsa ama ilk sırada bunun dini boyutu var allahın emri der üstüne söz söylemez
çok dindarlar ya aşırı zor bir durum benim için ne yapıcam bilmiyorum
şey yapabilirsin vegan yoğurtlar var
Yoğurdu napcam knk
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!