Art arda açılan influncer lardan sonra , art arda kapananlar da oldu..
Sizin tercihiniz hangisinden yana? Bulunduğunuz hâlden memnun musunuz?
Art arda açılan influncer lardan sonra , art arda kapananlar da oldu..
Sizin tercihiniz hangisinden yana? Bulunduğunuz hâlden memnun musunuz?
Ben de kapalıyken açılmayı istedim 4 yıla yakındır açığım ama içimde kapanma tekrar kapanma isteği de tükenmiyor şu an yaşım biraz ilerleyince kapatırım başımı diyerek ileri tarihlere atsam da hata ediyorum bunun bilincinde olup yükünü taşımak faxla fazla risk ve tehlike
Cevap
2Cevap
Kapalı iken açılan, açık Ken kapanan arkadaşlarm. Var gayet memnunlar 😀
İnsanların tercihlerine saygı duyulmalı ancak bunu gösterişe çevirenlerin gözümde hiç bir yeri yok.
Hic kapanmak istemedim
Değişiklik lazımdır belki
Var.
yok.
yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?