Öncelikle yanlış anlama olmasın kimseyi aşağılama gibi huyum asla yoktur önemli olan insanlık ben buna bakarım dışarda dikkatimi çekiyor da onun için sorayım dedim sizlerinde dikkatini çekmiştir insanlara bakıyorum soluk kötü giysiler güvenliği zayıf eski araçlar insan bir üzülüyor zengin olanlar var elbette ki ama çoğunluğu durumu fakir oluyor
Rica ederim 😊 daha eig seçmedim ki 😅 sadece beğeni yaptım ama şimdi eig seçecem aynen evet çok doğru söyledin başımızda ki yöneticiler ekonomiyi mahvettiler
En İyi Cevaplar