Kendimi sanki yabancı bir yerde yaşıyormuşsum hissine kapıldım tek tük tanıdık yüz haricinde kimseyi animsıyanadim

Kendimi sanki yabancı bir yerde yaşıyormuşsum hissine kapıldım tek tük tanıdık yüz haricinde kimseyi animsıyanadim

aynı apartmanda yaşadığım komşularımı sitenin bahçesinde gördüm sadece onları tanıyordum. oy verdiğim okulda kimseyi tanımıyordum genelde anne baba küçük çocuklar vardı kendimi yine çok yalnız hissettim burası zaten akpnin kalesi tahminim erdoğan kazanır
Evet ben doğma büyüme aynı mahallede yaşıyorum ama senelerdir evden dışarı çıkmıyorum zaten 10 15 senedir heryer apartman doldu insanlar çoğaldı eskilerden bir ben kaldım kimseyi tanımıyorum beni de tanıyan yok kendimi yabancı gibi hissediyorum
Cevap
6Cevap
Tanıdım birkac tane merhaba desikten sonra kaçtım :p
Aman aman yerler
Oy kullanmaya gidince kendimi belediye başkanı gibi hissettim 😂 oy kullanmak yarım saat , selamlaşmak 2 saat sürdü
Kalabalığa girmemek adına seçimin bitmesine 1 saat kala gittiğim için dolayısıyla hiçkimseyi görmedim.
Uzun zamandır görmediğim, gerekli gereksiz insan varsa hepsi oradaydı, bir kaygılandım ya yine mi bunlarlayım diye 😂
Mahallede takılmıyoruz ki tanıyalım. yöneticiyi tanıyorum o da para istediği için.
Geçen gün çarşıya indiğimde kendimi hiç gitmediğim Suriye’de gibi hissettim..🤦♀️
Bizim sadece sitede 500 daire var ben siteyi tanımıyorum mahalleyi nerden tanıyayım
Bu konuda çok şanslıyız 18 yıldir aynı sokakta oturuyoruz
Eryaman'da en yakın bina 4 km uzaklıkta olduğu için tanıyamadım çok.
Tatil yeri mı dağın başı mı
Nerede yaşıyorsun hemşerum
Ankara dediler ama Bayburt çıktı.
Çok olmasa da tanıyorum
Kimseyi tanımıyorum desem yeridir
Kim var kim yok biliyoruz az çok
Hiç kimseyi tanımıyorum
Hiçbirini tanımıyorum.
20 yıldır aynı mahalledeyiz, maalesef tanıyorum.
Sen cücük yerde yasiyin o zaman
Nerde yaşıyorsun
Kayseri mi...
Herkesi tanıyorsan küçüktür
Hieee
Lo bugün turkiyede seçim var
Ve okul binasında yaşadığım ruh durumunu anlattım...
Yoksa bende mahallede baya tanıdık yüz goruyom
Sus artis
Yurt dışın da kurtulmuş...
Hayır
Seçime gidemiyorum
Çok azını
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?