Tipsiz olmak çok kötü lan hayatım bu yüzden kötü olabilir mi?

fotoğraf çekiyorum moralim bozuluyor bu tip ne lan diye eskiden hiç fotoğraf çekmemekte haklıymışım
Tipsiz olmak çok kötü lan hayatım bu yüzden kötü olabilir mi?
Cevapla