Sizce kekeme olan bir insan bilerek kekeler mi?

Bende kekemelik var 4 yıldır var kekemeliğim şu an 18 yaşındayım babam ben konuşamayınca kekeleyince bana sen konuşma tembeli olmuşsun konuşmaya üşeniyorsun kendini öyle alıştırmışsın hiç konuşmadın konuşmadın tembel oldun diyor kuzenlerim de bana sen niye güzel konuşmuyorsun sen istesen bizden daha iyi konuşursun sonra sen ileride büyüyünce böyle konuşsan kimse seni ciddiye almaz bu ne diyor der diyorlar. Sizce bir insan kendini bilerek kekeme yapar mı yani bilerek kekeler mi hep?

Sizce kekeme olan bir insan bilerek kekeler mi?
Cevapla