Bende kekemelik var 4 yıldır var kekemeliğim şu an 18 yaşındayım babam ben konuşamayınca kekeleyince bana sen konuşma tembeli olmuşsun konuşmaya üşeniyorsun kendini öyle alıştırmışsın hiç konuşmadın konuşmadın tembel oldun diyor kuzenlerim de bana sen niye güzel konuşmuyorsun sen istesen bizden daha iyi konuşursun sonra sen ileride büyüyünce böyle konuşsan kimse seni ciddiye almaz bu ne diyor der diyorlar. Sizce bir insan kendini bilerek kekeme yapar mı yani bilerek kekeler mi hep?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Stres ve kaygı yaşıyorsun. Rastegele bir kitap al vakit buldukça sesli veya sessiz hep oku. Dileirniz arasına da kalem koy baya bir dursun. Diksiyon düzelsin. Ondan sonra bak bakalım nerede takılıyorsun. Vakit buldukça hep oku veya okuduklarım aklında kalıyorsa o takıldığını hep yolda, evde, odanda, uyumaya hazırlanırken hep oku.
Sürekli kitap okuyorum dediğiniz gibi hem sessiz hemde sesli kitap okuyorum kitabı hem sessiz hemde sesli okusam sürekli kekeliyorum takılıyorum hatta içimden bile kitap okuyunca kekeliyorum çok yerde takılıyorum
Allah Allah dilden mi tutuluyorsun acaba. Şey aklınızda olsun kurban gelicek ya hani kurban bayramında bayram sabahı git kurban dili al 3 4 yerden rica et böyle küçük bir parça da olur. Onları oku ve şifa niyetine ye
Herhalde dediğiniz gibi dilden tutuluyorum bilmiyorum ben konuşmaya tam başlayacakken dişlerim birbirine değiyor tak tak sesler geliyor konuşamıyorum bir kaç saniye sonra ancak cevap verebiliyorum oda çok zorlanıyorum konuşurken ancak zar zor cevap verebiliyorum
Anksiyete mi oldun veya özgüveni eksikliği acaba neye kaygılanıyorsun ki
Asosyalim herhalde dediğiniz gibi anksiyete ya da öz güven eksikliğinden kaynaklanıyordur
benim amcam kuzenlerim vs bana hep karışıyorlar sen kendini geliştirmiyorsun gelmişsin 18 yaşına hala çocuk gibi davranıyorsun sonra bana sürekli çalış iş yap vs diyorlar geçen gün tatildi babam 1 amcamın iş yeri bize yakın oraya gitti sonra bana bugün evdesin sende gel oraya hep evde kalma dedi ama ben gitmedim evde kaldım babama gelmiyorum dedim şimdi oraya gitmek istemememin sebebi o amcam ve onun oğlu yani kuzenim hep bana gülüyorlar bana sen kendini hiç geliştirmemişsin çocuk gibi davranıyorsun aklın yaşıtlarından 10 yaş daha geride sen 18 yaşındasın ama kendin 7 yaşındaki çocuk gibi davranıyorsun vs diyorlar hep bana bende bu yüzden geçen gün onların yanına gitmek istemedim. Sizce bana neden hep böyle davranıyorlar?
Bilmem belkide kıskanıyorlardır bir şeyini. Bence sen paran varsa git bir devlet hastanesine psikiyatri bölümüne sıkıntılarını anlat. Polislik veya askerlik düşünüyorsan iç ilacını bak keyfine. Onlar kudursun veya sınavlara çalış memur ol. Ve kurtul onlardan
Hiç param yok zaten geçen yıl kaç kez psikiyatri doktoruna gittim bana 1 ilaç yazdı bende 1 yıl o ilacı kullandım faydası olmadı polislik ya da askerlik düşünmüyorum teşekkür ederim bu yıl zaten üniversite sınavına hazırlanıyorum dershaneye gidiyorum
Kekeme olan insanlar bir travma sonucu kekeme olurlar. Muhtemelen siz hatırlamasaniz bile evde bisiler yaşandı. bilincaltinda korku var. Belki de anneniz size hamileyken oldu bu travma. Sen biraz araştır. Kekeme okulları var. Pelteklik vs hepsinin çözümü var. Geçmiş olsun
Evet 4 yıl önce bir travma geçirmiştim bir dövülme olayı kuzenler tarafından çok detaya girmek istemiyorum unutmuşken dediğiniz gibi kekeme okulları kurslar vs hem maddi durumumuz yok hemde dershaneye gidiyorum bu yıl üniversite sınavına hazırlanıyorum çok zamanım yok bu yıl bu yüzden gitmedim önceki yıllarda maddi durum sıkıntısı yüzünden gidemedim bir de ailem beni göndermedi kekemelik kursuna bana hep sesli kitap oku geçer dedi babam bir de bana sen konuşma tembeli olmuşsun konuşmaya üşeniyorsun kendini öyle alıştırmışsın senin işin kursluk değil dedi
ben konuşmaya tam başlayacakken dişlerim birbirine değiyor tak tak sesler geliyor konuşamıyorum bir kaç saniye sonra ancak cevap verebiliyorum oda çok zorlanıyorum konuşurken ancak zar zor cevap verebiliyorum
Zannetmiyom bende konuşurken takılıyorum insan içindede oluyor bu neden başkalarının yanında kendimi rezil etmek isteyeyim ki
Değil mi bende istemiyorum öyle olmayı
İstemezsin tabi ki mesela bende kekelerken ailem sakin olsana heyecan yapma neden heyecan yapıyon vs. Diyolar ama heyecanlık bi durum değil ki yani bu durumu bilmeyenlere laf anlatamıyon
ben konuşmaya tam başlayacakken dişlerim birbirine değiyor tak tak sesler geliyor konuşamıyorum bir kaç saniye sonra ancak cevap verebiliyorum oda çok zorlanıyorum konuşurken ancak zar zor cevap verebiliyorum
Dişlerin çarpık mı? Çünkü dişlerde konuşmayı etkiliyor ya
benim amcam kuzenlerim vs bana hep karışıyorlar sen kendini geliştirmiyorsun gelmişsin 18 yaşına hala çocuk gibi davranıyorsun sonra bana sürekli çalış iş yap vs diyorlar geçen gün tatildi babam 1 amcamın iş yeri bize yakın oraya gitti sonra bana bugün evdesin sende gel oraya hep evde kalma dedi ama ben gitmedim evde kaldım babama gelmiyorum dedim şimdi oraya gitmek istemememin sebebi o amcam ve onun oğlu yani kuzenim hep bana gülüyorlar bana sen kendini hiç geliştirmemişsin çocuk gibi davranıyorsun aklın yaşıtlarından 10 yaş daha geride sen 18 yaşındasın ama kendin 7 yaşındaki çocuk gibi davranıyorsun vs diyorlar hep bana bende bu yüzden geçen gün onların yanına gitmek istemedim. Sizce bana neden hep böyle davranıyorlar?
O kuzenin kaç yaşındaki
30 yaşlarında bende 18 yaşındayım
Senin üzerinden egolarını tatmin ediyolardı veya akıl vermeyi çok seviyorlardır