İçimde birikiyor sonra taşıyor göz yaşı olarak, olaylara tepkisiz kalarak, bazen hissizleşerek. Bazen küçük öfke patlamaları ama artık öfke patlamalarım bile 30 saniyeyi geçmiyor o kadar sıkıldım, bunaldım. Hiçbir şeyi uzatasım yok.
Telefonum bozuktu allahım dedim bana yeni bir tane nasip eder misin bir baktım oldu 🙃şimdi de hayalim üniversiteyi kazanmak istediğim üniversiteye gitmek Allahım nasip etsin biliyor musun bu duayı edince yüzüme bir gülümseme geliyor acaba kabul olacak mı 🙏merak ediyorum..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Anlatabiliyorum
ne güzel
İçimde birikiyor sonra taşıyor göz yaşı olarak, olaylara tepkisiz kalarak, bazen hissizleşerek. Bazen küçük öfke patlamaları ama artık öfke patlamalarım bile 30 saniyeyi geçmiyor o kadar sıkıldım, bunaldım. Hiçbir şeyi uzatasım yok.
neden peki anlatamiyorsun.. dusundun mu bunu hic
Herkesin kendi dert var bende eklemeyeyim diyorum bir başka sebep de kimse kimsenin derdiyle o kadar da ilgili değil
haklisin evet ama kendi kendine cozmek zor olmuyo mu
Çözemiyorum terapiye gideceğim pazartesi günü
umarim iyi gelir
Umarım sağ ol, umarım senin dertlerini de mutluluğunu da paylaşacağın sağlam kişiler çıkar karşına :')
cikmaz. boş ver. sagol cevapladigin icin
O zaman terapi :') ağlıyorum şu an eheheg
İyi geceler
terapiye gitmek istemiyorum.. iyi geceler
Anlattığımda ağlıyorlar, ben de anlatmıyorum.💆🏼♀️
anladim o da iyiymis
Gibi...
teşekkür ederim yorumun icin
Rica edərimm.🙏🏻
baska birisine anlatabiliiyor musunuz diye soruyorsan eğer, hayır anlatamıyorum
evet herhangi birine yani.. dert anlatan insanlar gibi misiniz yoksa icinizde mi çözersiniz demek istemistim
her ikisi de degilim aslında, ne derdimi kendi kendime çözebilirim ne de baskasına anlatabilirim
Hayır anlatmam
neden peki
Gerek yok, kimin umrundayız sankii fsdjjsd
o da doğru.. peki kendin cozebiliyor musun sorunlarini?
Kısa süre sonra umursamıyorum dolayısıyla çözülmüş oluyor
anladım o da guzelmis.. teşekkür ederim yorumun için
Hayır. İçimde yaşarım, kendim hallederi₥
neden peki? halledebiliyor musun
Yok hep susarım susasım geliyor düğüm oluyor kelimeler boğazımda
peki neden hic dusundun mu
Çünkü kimse anlamıyor dinlemiş gibi yapıyorlar
haklisin ama tum sorunlarini kendin cozebiliyor musun peki
Çözmeye çalışıyorum Allah’a sığınıyorum
o da iyiymis.. umarim sikintilarin cozulur
Namaz kılıyorum ve iç huzurum artıyor dilediğim şeyler gerçekleşiyor inan bana
ne mutlu sana.. inaniyorum neden inanmayayim
Telefonum bozuktu allahım dedim bana yeni bir tane nasip eder misin bir baktım oldu 🙃şimdi de hayalim üniversiteyi kazanmak istediğim üniversiteye gitmek Allahım nasip etsin biliyor musun bu duayı edince yüzüme bir gülümseme geliyor acaba kabul olacak mı 🙏merak ediyorum..
olur insallah
Senin ne sıkıntın var
ben anlatamıyorum anlayamıyorum da
Espirili bir şekilde bazen
o da güzel ya
Dinleyen insan yok ki anlatalım
cok var aslinda
Pek sayılmaz
peki neden hic dusundun mu
Herkese anlatamam
ama anlatabilirsin yani
Evet
anladim teşekkürler