Doğuda ölen kardeşin karısıyla evlenmek cidden var mı? varsa ne düşünüyorsunuz?

ya dizilerde duyuyoruz ediyoruz da kurmaca gibi düşünürdüm ama biraz bakınca gerçekten böyle bir "töre" varmış galiba. Herkes yapıyor demiyorum ama yapanlar varmış galiba

ben saçma ve adice buluyorum insan kardeşinin karısına bakar mı ya? neymiş sahipsiz kalmasınmış madem çok dert ediyorsun evlenme kocalık yapma kardeşlik yap çoluğuna çocuğuna sahip çık. bence hiç hoş değil. o kadar delikanlı narası atıp ölen kardeşinin karısıyla aynı yatağa girmek nedir.

siz ne düşünüyorsunuz?
Doğuda ölen kardeşin karısıyla evlenmek cidden var mı? varsa ne düşünüyorsunuz?
Cevapla