ya dizilerde duyuyoruz ediyoruz da kurmaca gibi düşünürdüm ama biraz bakınca gerçekten böyle bir "töre" varmış galiba. Herkes yapıyor demiyorum ama yapanlar varmış galiba
ben saçma ve adice buluyorum insan kardeşinin karısına bakar mı ya? neymiş sahipsiz kalmasınmış madem çok dert ediyorsun evlenme kocalık yapma kardeşlik yap çoluğuna çocuğuna sahip çık. bence hiç hoş değil. o kadar delikanlı narası atıp ölen kardeşinin karısıyla aynı yatağa girmek nedir.
siz ne düşünüyorsunuz?
ben saçma ve adice buluyorum insan kardeşinin karısına bakar mı ya? neymiş sahipsiz kalmasınmış madem çok dert ediyorsun evlenme kocalık yapma kardeşlik yap çoluğuna çocuğuna sahip çık. bence hiç hoş değil. o kadar delikanlı narası atıp ölen kardeşinin karısıyla aynı yatağa girmek nedir.
siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar