Türk erkekleri neden bu kadar kaba ve anneci?

Evet Türk erkekleri neden bu kadar kaba ve anneci oluyor? Anlamıyorum ya evlenmeden önce sevgilisine deliler gibi aşık olan aşk şiirleri yazan sabaha kadar kapısında yatan adamlar evlenince tam bir dağ ayısına dönüşüyorlar " annemin babamın sözünden çıkmayacaksın onlar ne derse yapacaksın benim soy adımı taşıyorsun sen" ya sanki soy adını aldık diye onun malı olduk bunlar neden böyle anlamıyorum ben sevdiği kadına sahip çıkmaktan bile acizler annesi gözünün önünde karısına hakaret ediyor sesini bile çıkarmıyor " oropsu geberir gidersin inşallah defol bu evden " bir insan karısına bu lafları nasıl söyletir anlamıyorum " yok sen yanlış anladın annem öfkesinden söylemiştir o lafları o seni seviyor yoksa" gel de çıldırma yani bir insan nasıl kör olabilir bu kadar kaynana desen tam bir baş belası kadın annesini ziyarete gitti diye ağzına geleni sayıyor " ben seni annene git diye almadım bana hizmet et diye aldım evlenen kızın annesi olmaz onunla bütün bağını koparacaksın" biri bana bu lafları söyleyecek varya elimden alamaz kimse onu sen kimsin ki annemle bağımı koparmamı istiyorsun adam da bunları gördüğü halde hiçbir şey demiyor ya sen benim karıma karışamazsın istediği gibi gidip görebilir annesini diyemiyor bunlar nasıl insanlar anası oğlu bir olup insanı akıl hastanesine sokarlar zaten bu kadınların çoğu psikolojik olarak hasta insanlar bazıları antidepresan kullanıyor kadın anlatırken ağlıyor ya " bıktım artık bu hayattan ya kimse beni düşünmüyor kimse beni umursamıyor bezdim herşeyden" bir insan neden karısına bunları yaşatır anlamıyorum sanki bu kadını eşi olsun diye değil de anne babasına köle yapmak için alıyorlar bunları gördükçe evlilikten soğuyor insan ya bu kadar bencil acımasız olmayın biri annenizse öteki de sizin sevdiğiniz kadın onu da insan yerine koymayı öğrenin kimse sizin kahrınızı çekmek zorunda değil!

Türk erkekleri neden bu kadar kaba ve anneci?
Cevapla