Şikayetim mahkemeye taşındı mi nasıl öğrenirim?

Adliyeye gidip şikayette bulundum, sözlü yazılı ifade ve dilekçeden sonra jandarmaya yönlendirildim, jandarma da detaylı bir ifade aldi ve bu şikayet mahkemeye gider ama seni tekrar çağırmayabiliriz buradan ya da karakoldan dedi , iyide benim şikayet ettiğim kişilerin mahkemeye sevkedilip ceza alıp almadığını nerden bileceğim nasıl öğreneceğim
Şikayetim mahkemeye taşındı mi nasıl öğrenirim?
Cevapla